וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטיזן חוגגת ש"המזל היה בצד שלה", ריאל מודאגת מפציעת טבארס

מדר וחבריו עלו ל-0:1 דרמטי במדריד בזכות שלשת ענק של פאנטר. מצבו של סנטר הבלאנקוס לא ידוע, הקו הקדמי יישאר דליל?

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 82:97/ספורט1

עם כל הכבוד לניצחון המרשים של מכבי תל אביב אמש (שלישי) במונאקו, המשחק הדרמטי של ערב פתיחת הפלייאוף התרחש במדריד, שם ריאל איבדה גם היא את יתרון הביתיות עם הפסד 89:87 דרמטי לפרטיזן בלגרד. הקבוצה של ז'לקו אוברדוביץ' נהנתה משלשת ניצחו מדהימה של קווין פאנטר ארבע עשיריות לבאזר, כאשר באופן כללי התעלה פאנטר בקלאץ' עם 11 מתוך 14 הנקודות האחרונות של הסרבים.

גם לים מדר היה חלק לא מבוטל בניצחון האורחת. הישראלי קיבל 14 דקות על הפרקט, רובן ככולן בדקות ההכרעה, ותרם שש נקודות שהגיעו עם 2 מ-2 מחוץ לקשת. "המזל היה בצד שלנו", אמר אוברדוביץ' אחרי המשחק. המאמן שיבח את גיבור הניצחון פאנטר, וסירב לקחת קרדיט: "אנחנו יודעים מה האיכויות של קווין. הכל זה השחקנים, הם הכריעו את המשחק".

שחקני פרטיזן בלגרד ים מדר, קווין פאנטר, אלן סמאילגיץ'. Sonia Canada, GettyImages
הביתיות עברה לצד הסרבי. מדר לצד פאנטר וסמאילגיץ'/GettyImages, Sonia Canada
וולטר טבארס, ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
סיבה לדאגה. טבארס/GettyImages, Sonia Canada

בצד המדרידאי מודאגים הרבה יותר. מעבר לעובדה שיהיו חייבים לנצח לפחות פעם אחת בהר הגעש בבלגרד כדי לשמור על סיכוי להגיע לפיינל פור, הספרדים עלולים להישאר עם קו קדמי דליל במיוחד להמשך הסדרה בעקבות פציעתו של אדי טבארס. הסנטר הענק נפצע בברכו ונראה צולע ביציע מהאולם, ובינתיים מצבו לקראת המשחק השני בסדרה לא ברור.

"הרגשנו בחוסר שלו במחצית השנייה, אבל נלחמנו. שמרנו טוב בעיקר ברבע השלישי", אמר המאמן המפסיד צ'וס מתאו לפני שהתייחס למצב הסנטר, "ברביעי הוא ייבדק ונראה מה יש לו, מקווים שזה משהו קטן".

בלי קשר לפציעה של טבארס, הגיעה ריאל לסדרה כשמצבת הגבוהים שלה לא עמוקה. הסנטר השני ונסן פוארייה מושבת בגלל ניתוח בתוספתן, בעוד הסנטר השלישי, פיטר קורנלי, כלל לא נרשם למשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully