וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר מתלבט את מי מהזרים לספסל, סבע כשיר ויפתח מול אשדוד

אם פיירו יעלה ב-11 של מכבי חיפה, גרשון יוצב בהגנה; אם בטובינסיקה יועדף בהגנה לצד סק, דין דוד יפתח בחוד: "ממשחקי החוץ הכי קשים שיש". סכנת צהובים אצל היריבה, שביט מזל ייכנס לנעליו של כנעאן? (ראשון, 20:30)

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

מ.ס. אשדוד

ארבעה שחקנים יצטרכו להיזהר מחר (ראשון, 20:30) מספיגת כרטיס צהוב כדי שיוכלו לשחק מול מכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה בעוד שבוע וחצי. יעקב בריהון, זוהר זסנו, גיל כהן ואבנעזר ממאטה צברו ארבעה כרטיסים צהובים כל אחד, ולכן קרוב לוודאי שארבעתם לא ישחקו מחר. כהן אף סובל מפציעה קלה ורק בתום האימון הערב יוכרע אם בכלל יישב על הספסל.

במ.ס. אשדוד יצטרכו למצוא פתרונות להיעדרותו של מוחמד כנעאן. גם מיכאל אוחנה, שעושה מאמץ לחזור לשחק מפציעה, עדיין לא כשיר ולא יתלבש. אלטון אקולטסה יחזור להרכב ומקום נוסף עשוי ללכת לשביט מזל, שבסיטואציה המורכבת הזו אף עשוי לפלס לעצמו מקום קבוע בהרכב עד סוף העונה.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
רן בן שמעון יצטרך למצוא מחליף למוחמד כנעאן/דני מרון

מכבי חיפה

אחרי ההפסד להפועל ירושלים ובצל סאגת ברק בכר, במכבי חיפה ייצאו למשחק מול מ.ס אשדוד כאשר בקבוצה יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון תפתח שוב את העונה לפני המשחק מול הפועל באר שבע. בכר מתלבט מי הזר שיתחיל על הספסל כשההתלבטות היא בין פרנזי פיירו לבין דילן בטובנסיקה. אם פיירו יפתח, רמי גרשון צפוי להיות בהרכב לצידו של עבדולאי סק, ואילו אם המאמן יחליט לפתוח עם שני בלמים זרים, דין דוד יוצב בחוד. דולב חזיזה ייעדר בשל צהובים אך הבשורה המעודדת מבחינת הירוקים היא שדיא סבע צפוי להיות כשיר ולפתוח בהרכב. "אי אפשר לזלזל באשדוד, כי ראינו מה קרה לנו במשחקים מולה", אמרו במועדון. "אנחנו צריכים לבוא מפוקסים כדי לעשות את העבודה, זה משחק חוץ מהקשים שיש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שחקן מכבי חיפה דיא סבע. ברני ארדוב
כשיר ויפתח. סבע/ברני ארדוב

טריוויה

* 71 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגת העל. המאזן עד כה: 13:39 למכבי חיפה בניצחונות ועוד 19 תוצאות תיקו.

* מכבי חיפה ניצחה רק אחד משישה משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה. סך הכול איבדה כבר 19 נקודות בחוץ, לעומת שתי נקודות בלבד ששמטה בבית.

* באשדוד יש לה מאזן די דומה: ניצחון אחד בארבעת הביקורים בעידן ברק בכר.

* מכבי חיפה ביצעה העונה שישה מהפכים וצברה 20 נקודות ממצבי פיגור - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. בשבוע שעבר בטדי איבדה לראשונה יתרון וחוותה מהפך על חשבונה.

* עומר אצילי כבש רביעייה ושני צמדים לרשת אשדוד מאז הגיע למכבי חיפה, וסך הכול יש לו 12 שערים מולה בקריירה. רק לרשת מכבי נתניה כבש יותר.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: אשדוד
קהל: 6497

משחקי המחזור:

שבת, 16:00: הפועל תל אביב - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 18:30: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט4)
שבת, 20:00: הפועל חיפה - בני סכנין
שבת, 20:00: עירוני קרית שמונה - סקציה נס ציונה
שבת, 20:00: מכבי נתניה - מכבי תל אביב (ספורט1)

ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט4)
ראשון, 20:30: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully