וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארגנטינה מספרים: "ישראל דרסה את אירופה". פורסמו האצטדיונים

ב"אולה" ערכו היכרות עם המשתתפות באליפות העולם עד גיל 20, ההגרלה הערב (17:00, כאן11). בואנוס איירס לא תארח משחקים בטורניר

קבלת הפנים של נבחרת הנוער/צילום וידאו: יותם רונן, עריכה: אביעד בללי

באיחור של 20 ימים, היום (שישי, 17:00) תיערך הגרלת אליפות העולם עד גיל 20, בהשתתפותה של ישראל. זו תהיה הופעה ראשונה אי פעם של ישראל במונדיאליטו והטורניר ייצא לדרך בדיוק בעוד חודש, ב-20 במאי.

ב"אולה" ערכו היכרות עם הנבחרות המשתתפות, סיפרו שישראל והבעיות של אינדונזיה הן הסיבה לבחירה החפוזה בארגנטינה כמארחת וכתבו על הכחולים-לבנים: "ישראל דרסה את אירופה. היא הגיעה עד גמר היורו עד גיל 19 ושם הפסידה לאנגליה, אבל זה הספיק לה בשביל לעלות לאליפות העולם עד גיל 20. המאמן הוא אופיר חיים והכוכב הוא אוסקר גלוך מרד בול זלצבורג".

מאמן נבחרת הנוער אופיר חיים מדבר לאחר גמר אליפות אירופה. יניב טוכמן, מערכת וואלה
עוד חודש בלבד. אופיר חיים/מערכת וואלה, יניב טוכמן

בגלל המעבר המאוחר מאינדונזיה לארגנטינה, פיפ"א פרסמה רק אתמול את ארבעת האצטדיונים בהם יתקיימו המשחקים. ואם מישהו תהה, אף אחד מהם לא ממוקם בבירה בואנוס איירס, אם כי יש אחד מאוד קרוב.

אסטדיו אוניקו מאדרה דה סיודאדס - מכיל 42 אלף מקומות ישיבה וממוקם בעיר סנטיאגו דל אסטרו, קצת יותר מ-1,000 קילומטר צפונית לבירה בואנוס איירס. האצטדון החדיש אירח לאחרונה את משחק הידידות בו ארגנטינה הביסה את קוראסאו 0:7.

אסטדיו סיודאד דה לה פלאטה - מכיל כ-53 אלף מקומות ונקרא לאחרונה על שמו של דייגו מראדונה המנוח. לה פלאטה מרוחקת רק כ-60 קילומטרים מבואנוס איירס.

אסטדיו מלבינאס ארחנטינוס - האצטדיון במנדוסה אירח משחקים במונדיאל הביתי ב-1978 ויש בו כ-42 אלף מקומות ישיבה. הוא מארח לעתים משחקים של קבוצת גודוי קרוס, למרות שיש לה אצטדיון נוסף וקומפקטי יותר. מנדוסה מרוחקת כ-1,000 קילומטרים מבואנוס איירס ועיר הבירה הכי קרובה אליה היא דווקא סנטיאגו שבצ'ילה.

אסטדיו סן חואן דה ביסנטנריו - אצטדיון חדיש וקומפקטי, עם קצת יותר מ-25 אלף מקומות ישיבה. ארגנטינה אירחה שם את ברזיל במוקדמות מונדיאל 2022 והנבחרות נפרדו ב-0:0. סן חואן מרוחקת כ-1,100 קילומטרים מבואנוס איירס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully