וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך ברשימה עם גרנאצ'ו וצ'וקוומקה: "שימו לב ליהלום של ישראל"

בארגנטינה מתכוננים למונדיאליטו: "גלוך סיפק הופעות מסנוורות מהרגע שעלה לבוגרים". הגרלת הבתים תתקייים ביום שישי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.4/ספורט1

באתר הארגנטינאי הפופולרי infobae פרסמו רשימה קצרה של "10 שחקנים שכדאי לעקוב אחריהם באליפות העולם עד גיל 20 שתתקיים בארגנטינה" ונקבו בין היתר בשמו של אוסקר גלוך.

ב-infobae כתבו: "הקשר הכשרוני שמשחק בזלצבורג, הוא אחד היהלומים בנבחרת הישראלית שהפתיעה והגיעה עד גמר אליפות אירופה - אחרי שהדיחה בדרך את צרפת. הצעיר שהיה מבוקש גם בברצלונה, סיפק הופעות מסנוורות מהרגע שעלה לבוגרים של מכבי תל אביב. הוא השחקן המוביל של ישראל, יש לו ניסיון אירופי והוא כבר חלק מהנבחרת הבוגרת".

ברשימה נכללו גם גבריאל סלונינה (צ'לסי, ארה"ב), אלחנדרו גרנאצ'ו (מנצ'סטר יונייטד, ארגנטינה), פאפ דיופ (זולטה וארחם, סנגל), סימונה פאפונדי (אודינזה, איטליה), אלברו רודריגס (ריאל מדריד, אורוגוואי), קרני צ'וקוומקה (צ'לסי, אנגליה), מומו שו (ריאל סוסיאדד, צרפת), ויטור רוקה (אתלטיקו פרנאנסה, ברזיל) ונאוקי קומאטה (טוקיו, יפן).

אוסקר גלוך שחקן נבחרת הנוער של ישראל. רויטרס
רשימה מכובדת. גלוך/רויטרס

אליפות העולם עד גיל 20 (שנתון 2003) תפתח ב-20 במאי ותסתיים ב-11 ביוני. היא הועברה מאינדונזיה לארגנטינה בגלל הקשיים שהערימו האינדונזים בנוגע לאירוח של ישראל וחוסר הסכמה לשחק נגדה.

24 הנבחרות יחולקו ל-6 בתים ו-16 מתוכן יעפילו לשמינית הגמר (12 נבחרות שיסיימו במקומות 1-2 ו-4 נבחרות הכי טובות מהמקום השלישי). 8 נבחרות בלבד יסיימו את דרכן אחרי שלב הבתים ולישראל יש סיכוי טוב להעפיל.

הגרלת הבתים תתקיים ביום שישי במשרדי פיפ"א בציריך. ישראל בדרג ד' בגלל שזו ההופעה הראשונה שלה אי פעם, אבל על הנייר היא יכולה לקבל כמה הגרלות נוחות שיגרמו לה להיות פייבוריטית לכל הפחות למקום השני.

דרג א': ארגנטינה, אורוגוואי, ארה"ב, צרפת, סנגל, איטליה.

דרג ב': אנגליה, דרום קוריאה, ניו זילנד, ברזיל, קולומביה, אקוודור.

דרג ג': ניגריה, אוזבקיסטן, יפן, עיראק, הונדורס, פיג'י.

דרג ד': ישראל, גוואטמלה, הרפובליקה הדומיניקנית, גמביה, סלובקיה, טוניסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully