וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשישי הגרלת המונדיאליטו. כל מה שצריך לדעת לפני ההופעה ההיסטורית

נבחרת ישראל תוגרל לשלב הבתים באליפות שתצא לדרך בעוד חודש בארגנטינה. התסריט האופטימי: אוזבקיסטן, ניו זילנד וארה"ב

קבלת הפנים של נבחרת הנוער/צילום וידאו: יותם רונן, עריכה: אביעד בללי

נבחרת ישראל עד גיל 20 תוגרל מחר (שישי, 17:00) בציריך לשלב הבתים של המונדיאליטו שייצא לדרך בעוד כחודש בארגנטינה. זו תהיה ההופעה הראשונה אי פעם של נבחרת ישראל בטורניר היוקרתי. האליפות תתחיל ב-20 במאי ותסתיים ב-11 ביוני.

אליפות העולם עד גיל 20 (שנתון 2003) הייתה אמורה להתקיים באינדונזיה, אבל המארחת הערימה קשיים על האירוח של ישראל וגם סירבה לשחק נגדה - ולכן פיפ"א העבירה את הטורניר ברגע האחרון לארגנטינה. המארחת החדשה זכתה מההפקר ותשתתף באליפות למרות שלא הצליחה להעפיל אליה מהמוקדמות.

ישראל היא אחת מחמש נציגות בלבד של אירופה והיא זכתה בכרטיס לטורניר בזכות ההעפלה לגמר אליפות אירופה עד גיל 19 בקיץ שעבר (גם אז - שנתון 2003).

החלוקה לדרגים בהגרלה נקבעת על פי הישגי עבר באליפות העולם וישראל הגיעה כמובן עם אפס נקודות מכיוון שזו ההעפלה הראשונה שלה. למרות שאופיר חיים ושחקניו משובצים בדרג ד', הם יוכלו לקבל יריבות נוחות על הנייר מדרג ג' ואפילו דרג ב'.

24 הנבחרות יחולקו לשישה בתים ולא פחות מ-16 יעפילו לשמינית הגמר; שתי הראשונות בכל בית וארבע הנבחרות עם המאזן הטוב ביותר במקום השלישי. המשמעות היא שישראל בהחלט מסוגלת לעלות לשמינית הגמר.

שחקני נבחרת הנוער של ישראל חוגגים. רויטרס
בדרך לעוד קיץ מרגש. נבחרת הנוער/רויטרס

הדרגים

דרג א': ארגנטינה, אורוגוואי, ארה"ב, צרפת, סנגל, איטליה.

דרג ב': אנגליה, דרום קוריאה, ניו זילנד, ברזיל, קולומביה, אקוודור.

דרג ג': ניגריה, אוזבקיסטן, יפן, עיראק, הונדורס, פיג'י.

דרג ד': ישראל, גוואטמלה, הרפובליקה הדומיניקנית, גמביה, סלובקיה, טוניסיה.

עוד בוואלה!

גלוך ברשימה עם גרנאצ'ו וצ'וקוומקה: "שימו לב ליהלום של ישראל"

לכתבה המלאה
seperator

כמו בכל טורניר עולמי, גם באליפות העולם עד גיל 20 שתי נבחרות מאותה יבשת לא יכולות להיות מוגרלות לאותו בית. המשמעות היא שישראל בכל מקרה לא תפגוש יריבה אירופית בשלב המוקדם.

מדרג ג' הכחולים-לבנים בוודאי ישמחו לקבל את פיג'י, אוזבקיסטן או אפילו הונדורס. בדרג ב' ניו זילנד היא הנבחרת הכי חלשה על הנייר. בדרג א' כל הנבחרות חזקות ומי שנראית הכי פחות מאיימת היא ארה"ב.

בית שיכלול למשל את ישראל ביחד עם אוזבקיסטן, ניו זילנד וארה"ב, יהפוך את אופיר חיים ושחקניו לפייבוריטים להעפלה לשמינית הגמר. לעומת זאת כדאי להימנע מבית שכולל למשל את סנגל, ברזיל ויפן, או בית שכולל את ארגנטינה, דרום קוריאה וניגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully