וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי הציל את הווריירס, בוקר התפוצץ, אמביד ניצל מהרחקה וניצח

ללא דריימונד גרין, כוכב הווריירס התעלה עם 36 נקודות וסידר 97:114 שצימק ל-2:1 מול סקרמנטו. הקליפרס נתנו לסאנס פייט ללא קוואי, אבל 45 של בוקר קבעו 116:124 ו-1:2 בסדרה. אמביד ניצל מהרחקה, הסיקסרס ניצחו 97:102 בברוקלין ועלו ל-0:3

לוס אנג'לס לייקרס מתאמנת לקראת פתיחת הפלייאוף/מתוך יוטיוב

שלושה משחקים נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) בפלייאוף ה-NBA. זה התחיל עם משחק סוער בברקלייס סנטר בסיומו עלתה פילדלפיה ליתרון 0:3 על ברוקלין, ונמשך עם ניצחון גדול של גולדן סטייט שצימקה ל-2:1 מול סקרמנטו. הלילה ננעל עם הצגה של דווין בוקר שהעלתה את פיניקס ליתרון 1:2 על הקליפרס.

משחקי הלילה:

ברוקלין (6) - פילדלפיה (3) 102:97 (הסיקסרס עלו ליתרון 0:3 בסדרה)
גולדן סטייט (6) - סקרמנטו (3) 97:114 (הווריירס צימקו ל-2:1 בסדרה)
ל.א קליפרס (5) - פיניקס (4) 129:124 (הסאנס עלו ליתרון 1:2 בסדרה)

עוד ב-NBA

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
ברוכים הבאים לפלייאוף. קרי חוגג/GettyImages, Ezra Shaw
קווין הרטר, סקרמנטו קינגס. רויטרס
יום קליעה חלש מאוד לקינגס. קווין הרטר/רויטרס

גולדן סטייט (6) - סקרמנטו (3) 97:114 (הווריירס צימקו ל-2:1 בסדרה)

כשסטף קרי נמצא עם הגב לקיר, זה לרוב נגמר בהתפוצצויות. זה מה שקרה הלילה בסן פרנסיסקו, עם התעלות אופיינית של הקלע הגדול בכל הזמנים, שהחזיר לאלופה את התקווה. הווריירס הגיעו למשחק בפיגור 2:0 בו מעולם לא היו בעידן קרי, קליי תומפסון וסטיב קר, והופיעו ללא העוגן ההגנתי דריימונד גרין, שכזכור הושעה בהחלטה שנויה במחלוקת. אבל קרי הגיע נחוש להכתיב את הטון, ועשה את זה מהרגע הראשון. הוא הוביל את גולדן סטייט ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון, ונעזר באנדרו וויגינס (שממשיך להיראות מצוין אחרי שחזר מהיעדרות של יותר מחודשיים) וקוון לוני (שמילא את מקומו של דריימונד גרין עם משחק הקרבה ושליטה בצבע) כדי להוריד את הווריירס להפסקה ביתרון 12.

דיארון פוקס וחבריו עשו קולות של קאמבק ברבע השלישי, אבל בכל פעם שנראה היה שהם מתחילים להתקרב, הגיע סל גדול של הווריירס שקטע את המומנטום. לחיצה אחרונה על הדוושה בדקות הסיום הבטיחה את הניצחון, ונתנה את האות לחגיגות בצ'ייס סנטר, כשהווריירס חוזרים להאמין שהם מסוגלים לחולל מהפך בסדרה.

סטף קרי סיים עם 36 נקודות כולל 6 שלשות, כשהוא מטפס למקום ה-17 בכל הזמנים בנקודות בפלייאוף, וממשיך את המסורת: ב-19 מ-21 המשחקים בהם קלע 35 ומעלה בפלייאוף, הווריירס ניצחו. אנדרו וויגינס הוסיף 20 ו-7 ריבאונדים, ג'ורדן פול שהוקפץ לחמישייה בהיעדרו של דריימונד גרין הוסיף 16, אבל הווריירס בעיקר נהנו מתרומה גדולה של האקס פקטורים. קוון לוני הסתפק ב-4 נקודות אבל הוריד לא פחות מ-20 ריבאונדים, חילק 9 אסיסטים והצליח להקשות מאוד על דומנטאס סאבוניס בהגנה, ומוזס מודי תרם 13 נקודות. הקינגס קיבלו 26 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים מדיארון פוקס, שחקן הקלאץ' של העונה שממשיך להוכיח שהוא כזה גם בפלייאוף - אבל התקשתה להתגבר על יום קליעה חלש עם 23% בלבד מהשלוש ו-38% מהשדה. הריסון בארנס קלע 17 וסאבוניס סיים עם 15, 16 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אבל הקינגס ינסו לשכוח מהמשחק הזה כמה שיותר מהר.

ראסל ווסטברוק, לוס אנג'לס קליפרס, מול דווין בוקר, פיניקס סאנס. Ronald Martinez, GettyImages
שניהם הצטיינו, אחד שוב ניצח. ווסטברוק מול בוקר/GettyImages, Ronald Martinez
מרכוס מוריס, לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
הקליפרס נשארו עם המחמאות. מרכוס מוריס/רויטרס
ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. Sarah Stier, GettyImages
הנחת MVP? אמביד אחרי המהלך המפוקפק/GettyImages, Sarah Stier
טייריס מקסי, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
במקום הנכון, בזמן הנכון. מקסי חוגג/רויטרס

ברוקלין (6) - פילדלפיה (3) 102:97 (הסיקסרס עלו ליתרון 0:3 בסדרה)

זה הלך הרבה יותר קשה הפעם ולווה בכמה החלטות שיפוט שנויות במחלוקת, אבל השורה התחתונה ברורה: פילי רחוקה 48 דקות טובות בשבת ב-20:00 מסוויפ שיעזור לה לשמור כוחות לקראת חצי גמר המזרח. יש מי שיגיד שבדרך לניצחון הלילה, הסיקסרס קיבלו עזרה חיצונית.

שתי דקות בלבד מפתיחת המשחק בעט בג'ואל אמביד באזור האשכים של ניק קלקסטון, אבל בניגוד למקרה של דריימונד גרין, השופט הסתפק בעבירה בלתי ספורטיבית ולא שלח אותו מיידית לחדר ההלבשה עם הרחקה. פילי כבר עלתה ליתרון 13, אבל הנטס לא ויתרו וביצעו מהפך בזכות ריצת 0:14 ברבע השלישי. לקראת הכניסה לרבע האחרון ג'יימס הארדן מצא את עצמו מורחק, אחרי שפגע בעצמו באזור הרגיש של רויס אוניל, והנטס הובילו ונראו במומנטום אדיר. אבל אז ניק קלקסטון התגרה באמביד אחרי סל שקלע עליו, הורחק אף הוא, וראה את הצלע השלישית והפחות מדוברת אצל הסיקסרס, טייריס מקסי, משתלטת על המשחק. מקסי קלע 10 נקודות במאני טיים והיה חתום על הסל הגדול של המשחק, עם שלשה שנתנה לאורחת יתרון 3 כשנותרו 45 שניות לסיום. ספנסר דינווידי עוד היה יכול להשוות כשנותרו פחות מ-10 שניות על השעון, אבל נחסם על ידי אמביד במהלך גדול. פי ג'יי טאקר דייק פעם אחת מהעונשין בצד השני, ואת הכדור האחרון רויס אוניל איבד.

טייריס מקסי סיים כקלע הבולט של הסיקסרס עם 25, לג'יימס הארדן היו 21, טוביאס האריס הוסיף 15 ואמביד שרשם ערב פושר הסתפק ב-14 עם 5 מ-13 בלבד מהשדה, לצד 10 ריבאונדים. את ברוקלין הוביל מיקל ברידג'ס עם 26 נקודות, ספנסר דינווידי קלע 20 וניק קלקסטון תרם 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully