וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתידו של אבדיה והמחליפים האפשריים: וושינגטון נערכת לבנייה מחדש

פיטוריו של שפרד, שבחר את הישראלי בדראפט, יקשו על אבדיה לקבל חוזה חדש. יוג'ירי, טים קונלי וטרז'ן לנגדון מועמדים, עתידם של קוזמה ופורזינגיס לא ברור. וגם: כל כשלונות הדראפט

בנובמבר 2021 הוא קיבל הארכת חוזה והעתיד היה נראה מבטיח, אולם הלילה (בין רביעי לחמישי) תקופתו של טומי שפרד כג'נרל מנג'ר של וושינגטון הגיעה לסיומה. ה-GM שהחליף ב-2019 את ארני גראנפלד פוטר על ידי טד לאונסיס, לאור האכזבות של הוויזארדס בשנתיים האחרונות, וכעת סביב קבוצתו של דני אבדיה יש אינספור סימני שאלה.

הג'נרל מנג'ר של וושינגטון וויזארדס טומי שפרד. Michael Reaves, GettyImages
איך תיראה וושינגטון החדשה? שפרד/GettyImages, Michael Reaves

בהודעה שהוציא לעיתונות, הבהיר לאונסיס שהחיפוש אחר ג'נרל מנג'ר חדש כבר החל, והפעם, לראשונה מאז 2003, מקבל ההחלטות המוביל יגיע מבחוץ - ולא מתוך המועדון. לפי "האתלטיק", הוויזארדס צפויים לפנות למאסי יוג'ירי, האיש החזק בטורונטו, שנחשב לאחד המנהלים הטובים והמבוקשים בליגה, וגם לטים קונלי, הנשיא לענייני כדורסל של מינסוטה, שעבד בעבר בוושינגטון. שם נוסף שעלה הוא זה של טרז'ן לנגדון, אקס צסק"א מוסקבה, המשמש כג'נרל מנג'ר בניו אורלינס.

מעניין יהיה לראות האם הג'נרל מנג'ר החדש - יהיה אשר יהיה - יממש את התכנית של שפרד. ה-GM היוצא תכנן לנסות להחתים בקיץ הקרוב את קייל קוזמה וקריסטאפס פורזינגיס שיהפכו שחקנים חופשיים על חוזים חדשים, אולם לא מן הנמנע שמקבל ההחלטות החדש יבחר ללכת לכיוון של בנייה מחדש. במקרה כזה, גם טרייד על בראדלי ביל עשוי להילקח בחשבון. מי שימשיך, כך או כך, הוא המאמן ווס אנסלד, שמוערך מאוד על ידי לאונסיס.

שפרד, כמובן, היה האיש שבחר את אבדיה במקום התשיעי בדראפט 2020. לאורך שלוש השנים האחרונות החמיא לא פעם לישראלי, ובפברואר האחרון אף העביר את רוי האצ'ימורה ללייקרס, בין היתר כדי לפנות עוד דקות משחק לאבדיה. האם פיטוריו יקשו על הישראלי לקבל חוזה חדש בוושינגטון? "יש עוד לא מעט חודשים, אבל קשה להאמין שאבדיה יחתום על חוזה חדש תחת ג'נרל מנג'ר שלא בחר בו", צייץ העיתונאי האמריקאי ניל דלאל. "העונה הרביעית שלו בוושינגטון תכריע את הכל". לפי "ספורטס אילוסטרייטד", "אבדיה יכול לקבל כעת הארכת חוזה, אבל הוא בחירת דראפט של שפרד, ולכן עתידו בקבוצה בסימן שאלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן נבחרת ישראל, דני אבדיה, עם טומי שפרד, המנהל המקצועי של וושינגטון וויזארדס. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
סימן שאלה. אבדיה עם שפרד/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

כעת בארצות הברית נזכרו בכל כשלונות הדראפט תחת שפרד. ב-2019 בחר את האצ'ימורה תשיעי, כשאחריו נבחרו שחקנים כגון קאם ג'ונסון (11) וטיילר הירו (13); ב-2020 בחר את אבדיה תשיעי, ואחריו נבחרו בין היתר דווין ואסל (11), טייריס הליברטון (12), טייריס מקסי (21) ואחרים; ב-2021 נלקח קורי קיספרט במקום ה-15, לפני אלפרן שנגון (16), טריי מרפי (17) ואחרים; ואשתקד נבחר ג'וני דייויס עשירי, לפני ג'יילן וויליאמס (12), ג'יילן דורן (13) ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully