וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא ה-NBA מסביר את השיקולים: דריימונד גרין עבריין "סדרתי", ולכן הושעה

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 20:12

הליגה קיבלה החלטה קשה עם השעיית גרין למשחק 3, ג'ו דומארס מסביר מה הכריע: "פעולות מוגזמות וחריפות, התנהגות מזיקה ועבריין חוזר". האם זה גמר את הסדרה? "צריך לשים את זה בצד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.4/ספורט1

סגן נשיא לענייני כדורסל ב-NBA, ג'ו דומארס, אמר כי "הפעולות המוגזמות של דריימונד גרין" וההיסטוריה שלו כ"עבריין חוזר" היו חלק מההחלטה של הנהלת הליגה להשעות אותו למשחק השלישי בסדרת הפלייאוף של גולדן סטייט נגד סקרמנטו. "בזה זה הסתכם: פעולות מוגזמות וחריפות, התנהגות מזיקה ועבריין חוזר", אמר דומארס על השיקולים, "זה מה שמכריע שתסיים עם השעיה".

הנהלת ה-NBA השעתה את גרין לאחר שדרך בעוצמה על חזהו של דומאנטס סאבוניס במשחק 2. ההיסטוריה של גרין - שכוללת 163 עבירות טכניות בקריירה, 17 הרחקות ועכשיו ארבע השעיות - הייתה חלק משמעותי בהחלטה.

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. Loren Elliott, GettyImages
שילם על העבר שלו. גרין/GettyImages, Loren Elliott

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס, דורך על דומנטס סאבוניס, שחקן סקרמנטו קינגס. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס, דורך על דומנטס סאבוניס, שחקן סקרמנטו קינגס/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

כשנשאל על חומרת הנסיבות סביב ההחלטה, במיוחד על הרקע המקצועי, לאור העובדה שהווריירס בפיגור 2:0 בסדרה, אמר דומארס: "אתה יודע מה המצב, אבל אתה חייב לשים את זה בצד, ולהסתכל על העובדות שלפניך... לעבריין חוזר יש משקל כמו לכל דבר אחר".

כשנשאל אם הליגה הייתה מעניקה עונש אחר לו היה מדובר בשחקן ללא ההיסטוריה של גרין, אמר דומארס: "יכול להיות, אבל המעשה עצמו עדיין היה נבחן בצורה רצינית, דריכה על החזה של יריב. כאשר לזה אתה מוסיף את העובדה שמדובר בעבריין סדרתי, אתה מגיע בסופו של דבר להשעיה".

דומארס הודה שהתנהגותו של גרין לאחר ההרחקה שלו - שכללה התגרות באוהדי סקרמנטו - שימשה כפקטור, אבל הודה שפעולות אלו לבדן לא היו מובילות לעונש. הקומישינר של ה-NBA, אדם סילבר, היה במגרש למשחק וראה מהצד את ההתנהגות של גרין. "זה רק היה תוספת, אבל גם את זה הוא לא היה צריך לעשות", אמר דומארס. "זה לא עוזר".

אדם סילבר באולם של סקרמנטו. Ezra Shaw, GettyImages
צופה באירועים. סילבר באולם בזמן התקרית/GettyImages, Ezra Shaw

כידוע, סאבוניס נפצע בחזהו בעקבות הדריכה האלימה. "זה משחק תפקיד - אתה לא מתעלם מזה", אמר דומארס. סאבוניס קיבל עבירה טכנית על זה שתפס את הרגל של גרין, בעוד גרין קיבל עבירה בלתי ספורטיבית ברמה 2 שהביאה להרחקה אוטומטית.

"סאבוניס נענש במשחק וקיבל עבירה טכנית, וגולדן סטייט קיבלה זריקת עונשין", אמר דומארס. "זה לא שסאבוניס לא יצא בלי ענישה, אבל לא חשבנו שזה עלה לרמה של משהו מוגזם ויוצא דופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully