וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין הושעה ממשחק 3: "היסטוריה מדאיגה של התנהגות לא ספורטיבית"

למרות ההערכות המוקדמות, פורוורד גולדן סטייט ספג עונש מחמיר על הדריכה על סאבוניס. אחוזי ההצלחה של הווריירס בלעדיו: 33% בלבד

לוס אנג'לס לייקרס מתאמנת לקראת פתיחת הפלייאוף/מתוך יוטיוב

בשורות רעות לגולדן סטייט: למרות שההערכות המוקדמות בארצות הברית דיברו על עונש קל יחסית לדריימונד גרין בעקבות תקרית הדריכה, ב-NBA החליטו להחמיר עם השחקן הפרובלמטי והשעו אותו ממשחק 3 בסדרה נגד סקרמנטו. כזכור, גרין הורחק 7 דקות לסיום הרבע האחרון אחרי שדרך על דומנטאס סאבוניס בעוצמה. גרין טען שכוכב הקינגס תפס את הקרסול שלו ולא איפשר לו מרווח נחיתה עם הרגל, מה שגרם לו לפגוע בו - אבל ב-NBA לא השתכנעו מההסברים, ובנימוקים לעונש אף עקצו את גרין.

"העונש מבוסס חלקית גם על ההיסטוריה של גרין, ועל ההתנהלות הבלתי ספורטיבית שלו בעבר", הסבירו בליגה. מדובר באבידה קשה מבחינת הווריירס, שיגיעו למשחק השלישי מול הקינגס עם הגב לקיר, כשהם בסכנת הדחה ממשית כבר בסיבוב הראשון. הווריירס כזכור נמצאים בפיגור 2:0 בסדרה, פיגור שלא היו בו מעולם בעידן סטף קרי וסטיב קר.

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס, דורך על דומנטס סאבוניס, שחקן סקרמנטו קינגס. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
ההסברים לא שכנעו. הדריכה/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

גרין, שמוביל את הקבוצה העונה באסיסטים וחסימות מוביל אותה במדד הפלוס/מינוס, הוא שחקן מפתח בקבוצה גם העונה. גם המספרים מוכיחים זאת: הווריירס ניצחו ב-56% מהמשחקים בהם גרין לקח חלק, וכשהוא נעדר הם ניצחו רק 33%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully