וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצערו של אבדיה: שפרד פוטר מוושינגטון. מייק בראון מאמן העונה

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 7:35

הג'נרל מנג'ר שילם את מחיר הכשלונות, בארה"ב מעריכים: "לאבדיה יהיה קשה לקבל חוזה חדש". מאמן סקרמנטו נבחר פה אחד

וושינגטון החליטה לבצע הלילה (בין רביעי לחמישי) זעזוע, והודיעה על פיטוריו של הג'נרל מנג'ר טומי שפרד. ה-GM שילם את מחיר הכשלונות לאחרונה, כשנה וחצי לאחר שחוזהו הוארך. אלא ששתי עונות רצופות של מאזן 47:35 וצפייה בפלייאוף מהבית הביאה את הנשיא טד לאונסיס להודיע: "הכישלון הזה מאוד מאכזב בעניניו ובעיני האוהדים. אני רוצה להודות לטומי על התרומה שלו ומאחל לו בהצלחה".

שפרד היה זה שבחר את דני אבדיה בדראפט, ושימש בתפקיד מאז החליף את ארני גראנפלד ב-2019. הוא עבד במועדון 20 שנה וייזכר בעיקר בשל חוזה המקסימום המפוקפק שהעניק לבראדלי ביל וחוסר היכולת להקיף אותו בשחקנים מספיק טובים. לפי ESPN, ווס אנסלד אמור להמשיך כמאמן גם בעונה הבאה, בלי קשר לזהות ה-GM החדש.

איך כל זה ישפיע על דני אבדיה? בארצות הברית העריכו כי לא מדובר בחדשות טובות עבור הישראלי - טומי שפרד היה זה שבחר אותו תשיעי בדראפט. "יש עוד לא מעט חודשים, אבל קשה להאמין שאבדיה יחתום על חוזה חדש תחת ג'נרל מנג'ר שלא בחר בו", צייץ העיתונאי האמריקאי ניל דלאל. "העונה הרביעית שלו בוושינגטון תכריע את הכל".

הג'נרל מנג'ר של וושינגטון וויזארדס טומי שפרד. Michael Reaves, GettyImages
סוף הדרך. שפרד/GettyImages, Michael Reaves

עוד ב-NBA

ומקבוצה שנכשלה, לכזו שהפתיעה את כולם. מייק בראון נבחר כמאמן העונה פה אחד, לאחר שהצעיד את סקרמנטו לפלייאוף לראשונה מאז 2006. המאמן זכה לכל קול אפשרי, גבר על מייק דייגנולט מאוקלהומה סיטי וג'ו מאזולה מבוסטון, והוא נציג הקינגס השני שזוכה בפרס אישי העונה, אחרי דיארון פוקס שהוכתר כשחקן הקלאץ' המצטיין של 2022/23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully