וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע רוצה לתת לעצמה צ'אנס אחרון. ויטור אמור לחזור

סגנית המוליכה מתארחת אצל הפועל ירושלים ורוצה להלחיץ את מכבי חיפה (שבת, 18:30, ספורט4). אנסה עשוי לתפוס את מקומו של מיכה בהרכב

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:1 על הפועל ירושלים בפלייאוף העליון/ספורט1

הפועל ירושלים

כל שחקני הקבוצה יעמדו לרשות זיו אריה מחר נגד הפועל באר שבע, בתקוה להשיג ניצחון ראשון העונה על חניכיו של אליניב ברדה. אווקה אשטה שקיבל היום חוזה חדש בקבוצה, יפתח במרכז השדה. תומר אלטמן יקבל צ'אנס בקישור, והראל שלום יפתח בכנף אחרי המבצע היפה שסידר לירושלמים את שער הניצחון מול מכבי חיפה.

הראל שלום לצד גיא בדש הפועל ירושלים. ברני ארדוב
המומנטום יימשך? בדש ושלום/ברני ארדוב

הפועל באר שבע

הפועל באר שבע רוצה לחזור לנצח מחר כדי להלחיץ את מכבי חיפה שתשחק רק ביום ראשון מול מ.ס. אשדוד, בתקווה שאולי בכל זאת היא תוכל לעשות את הבלתי ייאמן ולזכות באליפות. זה לא יהיה קל לחבורה של אליניב ברדה, שאיבדה קצת גובה במשחקים האחרונים עם ההפסד למכבי תל אביב והתיקו מול מכבי נתניה. ברדה שוחח הרבה עם שחקניו מאז ההפסד למכבי נתניה והוא דוחף אותם לחזור ולהציג את הכדורגל הטוב שאפיין אותם בחלקים גדולים של העונה, אפילו שהקבוצה יצאה קצת מהקצב. בהפועל באר שבע מעריכים מטבע הדברים את הפועל ירושלים וברדה אפילו הזכיר את כמות הנקודות של זיו אריה ושחקניו אתמול במסיבת העיתונאים וציין שהם עשו עד כה פלייאוף יותר טוב מזה של הפועל באר שבע.

מיגל ויטור אמור לחזור מחר לשחק אחרי שנעדר מהמשחק האחרון והוחלף במשחק שקדם לו. ויטור חזר להתאמן ובמועדון מקווים שהוא ייתן את התרומה שלו כדי לסייע לכולם לחזור למסלול הניצחונות.
בהתקפה קיימת התלבטות בנוגע ליוג'ין אנסה שלא פתח במשחקים האחרונים. התלבטות נוספת היא האם לשחק יחד עם דור מיכה ורמזי ספורי, או לוותר על אחד מהם.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
יוג'ין אנסה שחקן הפועל באר שבע לפני עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
צ'אנס אחרון בהחלט להלחיץ את חיפה. אנסה/מאור אלקסלסי

טריוויה

* הניצחון האחרון של הפועל ירושלים על הפועל באר שבע במסגרת הליגה הבכירה היה ב-2 במאי 1998, אז אריק ששון קבע 0:1 ביתי. שבוע וחצי לפני כן ניצחו הירושלמים 1:2 בחצי הגמר את מי שהייתה אז מחזיקת הגביע. שבוע לאחר מכן הפועל באר שבע ירדה לליגה הארצית.

* הפועל ירושלים, שהפכה ל-1:2 מול מכבי חיפה בשבת שעברה, נמצאת ברצף של שלושה ניצחונות רצופים. בפעם הקודמת שניצחה את המוליכה בבית, האריכה לאחר מכן את הרצף לארבעה.

* הפועל באר שבע היא קבוצת החוץ הטובה בליגה, אבל לראשונה העונה לא הצליחה לנצח בשני משחקים רצופים כאורחת. בארבעת משחקי החוץ האחרונים צברה ארבע נקודות (מ-12) כשלפני כן השיגה 30 מתוך 33.

* זיו אריה אימן מול הפועל באר שבע חמש פעמים (כולל עם בית"ר תל אביב רמלה בגביע) והפסיד בכולן. ב-0:0 של הפועל ירושלים בטרנר לפני כחודשיים, אריה ריצה עונש הרחקה וליאור זדה עמד על הקווים.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: טדי
קהל: 2988

משחקי המחזור:

שבת, 16:00: הפועל תל אביב - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 18:30: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט4)
שבת, 20:00: הפועל חיפה - בני סכנין
שבת, 20:00: עירוני קרית שמונה - סקציה נס ציונה
שבת, 20:00: מכבי נתניה - מכבי תל אביב (ספורט1)

ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט4)
ראשון, 20:30: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully