וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאלטייה מתעקש: "אני מתכנן להיות בפריז סן ז'רמן גם בעונה הבאה"

מאמנם של מסי ואמבפה סיפר כי על אף הדיווחים שקישרו את מוריניו לעיר האורות, הוא החל לעבוד לקראת העתיד: "התחלנו לעבוד על בניית הסגל, הרבה שחקנים היו רוצים להצטרף לקבוצה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.4/ספורט1

פריז סן ז'רמן סיימה כבר את העונה מבחינה, לפחות מנטלית. אחרי ההדחה מול באיירן מינכן בליגת האלופות וניצחון על לאנס שהרחיק אותה משמעותית ממנה וממארסיי עם פער של 8 נקודות על פני השנייה, בעיר האורות כבר החלו להתעסק בעניינים לקראת העונה הבא, זאת למחר שכבר מחר (שישי, 22:00), ליאונל מסי וקיליאן אמבפה יתארחו אצל אנז'ה שקרובה להבטיח ירידה לליגה השנייה בצרפת.

סביב השמועות והדיווחים הרבים על אכזבה נוספת מעונה אירופית לא מוצלחת של הפריזאים, ועם עזיבתו הצפויה של ליאונל מסי בקיץ הקרוב, המעמד של כריסטוף גאלטייה נחלש משמעותית בחודש האחרון, כשצצו דיווחים רבים שקישרו את ז'וזה מוריניו לתפקיד ואת הארי קיין כמטרה העיקרית לחיזוק.

עוד בכדורגל עולמי

כריסטוף גאלטייה, מאמן פריז סן ז'רמן. רויטרס
מתכנן להמשיך בתפקיד. גאלטייה/רויטרס

"כבר התחלנו לעבוד יחד עם לואיס קמפוס על בניית הסגל לעונה הבאה, יחד עם השינויים על מנת לשדרג את הקבוצה", סיפר גאלטייה לקראת משחק הקצוות. "אני מתכנן להיות מאמן פריז סן ז'רמן גם בעונה הבאה".

המאמן הצרפתי הוסיף והדגיש שהוא זוכה לתמיכה מלאה מהמועדון וכי יהיה רכש משמעותי בקיץ הקרוב: "תאמינו לי, הרבה שחקנים רוצים להצטרף לפריז סן ז'רמן. אני מתכנן קדימה כל הזמן, המוח שלי עובד ללא הפסקה לכיוון מסוים, אבל בו זמנית גם בפוקוס על המשחק הבא, אימון הבא והעתיד".

משחקי יום שבת בליגה הצרפתית:

אוקזר - ליל (18:00)
לאנס - מונאקו (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully