וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בהגנה לקראת סיטי: אלאבה הפצוע במירוץ נגד הזמן, מיליטאו מושעה

האוסטרי בחוץ לשבועיים ובריאל מדריד מאמינים שיחזור בזמן כבר לגמר הגביע, אך הפציעה בצירוף צבירת הצהובים של הברזילאי עוררו דאגה

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

חלומות הקאמבק של באיירן מינכן לא הסתיימו בתוצאה הרצויה מבחינת אלופת גרמניה, כך שאתמול (רביעי) נקבע כי מנצ'סטר סיטי תהיה היריבה של ריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות. בדיוק כמו לפני שנה שתי הענקיות נפגשות בארבע האחרונות, כאשר הפעם האנגלים שרוצים לסגור חשבון נהנים מביתיות במשחק הגומלין ומנוכחותו של התוספת הגדולה בהשוואה לעונה שעברה - ארלינג הולאנד.

החלוץ הנורבגי הבקיע בשני המשחקים נגד הבווארים, וכעת הוא הופך לכאב הראש של הבלאנקוס, שעלולים להגיע עם הגנה די חסרה למשחק הראשון בברנבאו ב-9 במאי. אדר מיליטאו ייעדר בוודאות בעקבות צבירת כרטיסים צהובים, והיום נדלקה במדריד נורת אזהרה מכיוונו של דייויד אלאבה.

שחקן ריאל מדריד דויד אלאבה. רויטרס
אמור לחזור כבר בגמר הגביע. אלאבה/רויטרס

עוד בליגת האלופות

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הבלם האוסטרי הוחלף כבר במחצית המשחק מול צ'לסי בשלישי, ובספרד דווח כי הוא ייעדר שבועיים מהמגרשים. בספרד מעריכים שאלאבה בסופו של דבר כן יהיה כשיר למפגש, כמו גם לגמר גביע המלך נגד אוסאסונה שלושה ימים קודם לכן, אולם כל עיכוב קטן בקצב ההחלמה יעמיד את שיתופו בספק. הוא יחמיץ בוודאות את ארבעת משחקי הליגה הבאים - נגד סלטה ויגו, ג'ירונה, אלמריה וריאל סוסיאדד.

אם וכאשר אלאבה יצטרף למיליטאו ברשימת הנעדרים מול סיטי, מי שיפתחו במרכז ההגנה ככל הנראה יהיו נאצ'ו ואנטוניו רודיגר. תוסיפו על כך שגם המגן השמאלי פרלאן מנדי פצוע ולא ברור אם יחלים בזמן, ולקרלו אנצ'לוטי יש כאב ראש לא קטן לקראת המפגש מול פפ גווארדיולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully