וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי "מלאת ביטחון". ברנרדו סילבה: "מאמין שנעבור את ריאל"

אלופת אנגליה במומנטום חיובי לקראת ההכרעות בכל המסגרות, פפ: "אנחנו מותשים, השחקנים צברו ניסיון במפעל הזה". הפרשנים משוכנעים: "היא הפייבוריטית לזכות בליגת האלופות העונה, היא עד כדי כך טובה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.4/ספורט1

אולי הפעם זה יקרה. מנצ'סטר סיטי עלתה אמש (רביעי) לחצי גמר ליגת האלופות בפעם השלישית ברציפות והתכולים - שבמשך חודשים ארוכים מדברים על החשיבות של התואר הזה עבורם - מקווים שהשנה הם סוף סוף יניפו את הגביע בו לא זכו מעולם.

סיטי נפרדה מבאיירן מינכן ב-1:1 בגרמניה, השלימה 1:4 בסיכום המשחקים וקבעה דייט כפול עם ריאל מדריד. בעונה שעברה השתיים נפגשו ואז הספרדים עלו אחרי דרמה בלתי נשכחת שכללה צמד של רודריגו בדקות 90 ו-91, וכיבוש של קארים בנזמה בהארכה שקבע 5:6 בסיכום.

רובן דיאס ושחקני מנצ'סטר סיטי. BSR Agency, GettyImages
סיטי בפורמה בדיוק בזמן הנכון/GettyImages, BSR Agency

פפ גווארדיולה אמר: "חצי גמר שלישי ברציפות... השחקנים צברו ניסיון במפעל הזה, הם מרגישים אותו, הם רוצים להצליח בו. אנחנו מותשים, אני לא יודע איך נתאושש עד חצי גמר הגביע נגד שפילד יונייטד בשבת".

רצף הניצחונות של סיטי נעצר על 10 בכל המסגרות, אבל המומנטום שלה נמשך וברנרדו סילבה אמר: "העונה התקשינו עד פברואר ולא הצלחנו לעשות את הריצה הקבועה הזו שלנו של 10-15 ניצחונות רצופים, אבל עכשיו אנחנו מאוד עקביים. אנחנו מרגישים שיש לנו סיכוי לזכות בכל המפעלים שנשארו (ליגה, ליגת האלופות, גביע) ואנחנו הולכים על זה בכל הכוח.

על היריבה הבאה אמר ברנרדו: "ריאל מדריד? אני בהחלט מקווה שננקום בה! אנחנו מרגישים שכרגע הקבוצה שלנו מלאה ביטחון, אני חושב שנעלה לגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני מנצ'סטר סיטי, ג'ון סטונס, אדרסון. רויטרס
סטונס ואדרסון בדרך למפגש ענק עם ריאל מדריד/רויטרס

אקס באיירן מינכן ונבחרת אנגליה, אואן הארגריבס, אמר ב-BT Sport: "כל הקרדיט לסיטי ופפ גווארדיולה. הם במקום נהדר עכשיו והם פייבוריטים לזכייה בליגת האלופות. בסיכום של שני המשחקים, סיטי הייתה טובה יותר. היא קבוצה כל כך דומיננטית".

כדורגלן ליברפול ונבחרת אנגליה לשעבר, סטיבן וורנוק, הסכים: "ריאל מדריד יכולה לעצור את סיטי, ארסנל עדיין מקדימה אותה, אבל אני חושב שהיא הולכת לזכות גם באליפות וגם בליגת האלופות. היא עד כדי כך טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully