וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסיוט נמשך": הרגע בו ארלינג הולאנד סתם לאוהדי באיירן את הפה

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 0:24

אחרי עוד משחק "בינוני", הסקורר כבש והעלה את מנצ'סטר סיטי לחצי גמר צ'מפיונס שלישי ברציפות. הרצף האדיר והמאזן המשוגע של הנורבגי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.4/ספורט1

מנצ'סטר סיטי העפילה לחצי גמר ליגת האלופות אחרי 1:1 מול באיירן מינכן, אבל מי שגנב את ההצגה היה שוב ארלינג הולאנד. הנורבגי המשיך מול באיירן את העונה האדירה שלו, כשהרצף המרשים שלו אומר הכל: בששת המשחקים האחרונים, החלוץ הלוהט כבש 12 שערים - ממוצע של שניים במשחק, בכל המסגרות.

אבל לא פחות מרשים, הולאנד שומר על קצב ההבקעה הפשוט מטורף שלו בליגת האלופות. החלוץ כבש כבר 35 שערים במסגרת ליגת האלופות, ב-27 משחקים בלבד (ממוצע של 1.3 שערים למשחק). העונה יש להולאנד 48 שערים ב-41 משחקים במדי מנצ'סטר סיטי בכל המסגרות.

חברו של הנורבגי לקבוצה, ברנרדו סילבה, אמר אחרי המשחק: "ארלינג הוא שחקן מיוחד, שחקן שונה ממה שהיה לנו כאן בעבר. הוא לא צריך לגעת הרבה בכדור. הוא יכול להיות כמו צל במשך 85 דקות, אבל מספיקה לו נגיעה אחת בשביל לכבוש".

חלוץ מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד, סותם פיות מול באיירן מינכן. CHRISTOF STACHE / AFP, TPS
חלוץ מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד, סותם פיות מול באיירן מינכן/TPS, CHRISTOF STACHE / AFP

הולאנד החמיץ היום פנדל בסך הכל בפעם השלישית בקריירה. הפעם האחרונה שהוא החמיץ פנדל הייתה לפני 728 יום, נגד אוניון ברלין. היום אוהדי באיירן חגגו כשהוא בעט מהנקוה הלבנה מעל לשער - אבל במחצית השנייה הוא כבש את שערו ה-12 העונה (!) בליגת האלופות, ועשה סימן של השתקה לקהל באליאנץ ארינה.

וכמו תמיד אצל הולאנד, זה לכאורה מגיע אחרי יכולת לא "מרשימה" במיוחד. מצול באיירן היו לו 19 נגיעות בכדור בלבד, ושתי החמצות גדולות (כולל פנדל), אבל עדיין הצליח לבעוט 4 פעמים לשער ולכבוש באחת מהן, כשהוא משכיב את אופמקאנו וחולף על פניו בדרך לשער. שחקן ליברפול ונבחרת אנגליה לשעבר, סטיבן וורנוק, סיכם ב-BBC את הערב בצורה מדויקת: "הולאנד רק נוגע בכדור, והסיוט של אופמקאנו נמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully