וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מפחד מהולאנד? "ריאל המועמדת המובילה לזכות בליגת האלופות"

במדריד יוצאים בהצהרות אחרי ההעפלה לחצי הגמר, מתחילים להתכונן לסיטי ולחלוץ האימתני, ומהללים את גיבורי הניצחון על צ'לסי: "רודריגו הרוויח מקום של קבע בהרכב, קורטואה עמוד התווך". וגם: המחווה של הברזילאי ל"אליל" רונאלדו, והמסר של סילבה לאנצ'לוטי

עולם כמנהגו נוהג: ריאל מדריד הבטיחה הערב (שלישי) את מקומה בחצי גמר ליגת האלופות בפעם ה-11 ב-13 השנים האחרונות, ובדיוק כמו בשנה שעברה, היא עשתה זאת על חשבון צ'לסי ברבע הגמר. שישה ימים אחרי ה-0:2 בברנבאו, מלכת המפעל רשמה גם הערב בסטמפורד ברידג' ניצחון בתוצאה זהה וכעת תמתין ליריבה הבאה - שתהיה מנצ'סטר סיטי אלא אם תאבד יתרון 0:3 מול באיירן מינכן.

זו פעם חמישית ברציפות שריאל מצליחה לעבור יריבה אנגלית בליגצ האלופות. בשנה שעברה היא עברה את צ'לסי ברבע הגמר, את מנצ'סטר סיטי בחצי הגמר, וגברה על ליברפול בגמר. השנה היא הביסה את ליברפול בשמינית הגמר, ניצחה פעמיים 0:2 את צ'לסי ברבע הגמר, ובחצי הגמר תפגוש (כנראה) את... מנצ'סטר סיטי.

עוד בנושא

רודריגו, שחקן ריאל מדריד חוגג. James Williamson - AMA, GettyImages
יצא ווינר. רודריגו/GettyImages, James Williamson - AMA

ושוב הכוכב של ריאל היה רודריגו. הברזילאי בן ה-22 ממשיך לתת תפוקה מרשימה בליגת האלופות, ובשנתיים האחרונות יש לו עשרה שערים במפעל. רודריגו לא מרשים במיוחד העונה בליגה, ולשם המחשה, הפעם האחרונה שבה הוא כבש צמד הייתה לפני שנה, מול מנצ'סטר סיטי, בחצי גמר האלופות.

אחרי השער הראשון רודריגו חגג בסגנון רונאלדו, כשזינק בקפיצה לאחרו וצעק "סיוווו". הוא הסביר ש"בהתחלה חשבתי רק להחליק על הדשא, אבל פתאום נזכרתי באליל שלי כריסטיאנו". רודריגו נשאל על היריבה הבאה, ועל האפשרות שבאיירן תעשה מהפך מול סיטי: "האמת, בליגת האלופות הכל אפשרי. ואנחנו כבר הוכחנו את זה בשנה שעברה".

קרלו אנצ'לוטי התאכזב מהצהוב שספג אדר מיליטאו שימנע ממנו לשחק במשחק הראשון בחצי הגמר ("כמה חבל"), אבל סיכם: "אנחנו מאוד מאושרים להיות בעוד חצי גמר, ומגיע לנו. העפלה לחצי הגמר מאפשרת לנו לחלום על זכייה נוספת בליגת האלופות. מה היה במחצית? דיברנו על אלמנטים בהגנה, זה מה שהיה הכי חשוב לשפר. ידענו שצ'לסי לא תוכל להמשיך באינטנסיביות שלה גם במחצית השנייה, וידענו לנצל את זה".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. GettyImages
בברזיל מחכים. אנצ'לוטי/GettyImages

אנצ'לוטי, אגב, קיבל מסר שלא משתמע לשתי פנים מטיאגו סילבה, קפטן צ'לסי ונבחרת ברזיל, על רקע הדיווחים שקשרו את המאמן לסלסאו. "אשמח מאוד אם הוא יאמן את נבחרת ברזיל. אנחנו מחכים לו", אמר סילבה.

הפרשנים במדריד הפליגו במחמאות לרודריגו, וגם לטיבו קורטואה. "רודריגו הרוויח את מקומו בהרכב. הוא מגיע לחלק האחרון של העונה בכושר יוצא מהכלל, וריאל מדריד פשוט לא יכולה לוותר עליו בשלישייה ההתקפית", טען שחקן העבר פרננדו מוריינטס שפירשן את המשחק בטלוויזיה הספרדית. "הוא מהיר כמו שד, זריז כמו ארנב, הוא מפר את האיזון של ההגנות היריבות...נראה שהוא מרחף על המגרש".

"השער הראשון שלו הערב הנחית על צ'לסי מהלומה פסיכולוגית שהיא לא הייתה מסוגלת להתאושש ממנה. זה מה שהכריע את המפגש הכפול הזה", הוסיף אמיליו בוטראגניו", והילל את קורטואה: "כל עצירה שלו שוות ערך לשער. הוא עמוד התווך של ריאל".

הפרשנים כבר מתכוננים למפגש המסתמן עם מנצ'סטר סיטי וארלינג הולאנד, וב"אס" כבר יודעים ש"הולאנד יהיה הסיוט של אנצ'לוטי", אבל מעריכים שריאל תהיה פייבוריטית. "סיטי תגיע עם טראומה מהעונה שעברה, ומבחינתי זה הופך את ריאל לפייבוריטית ברורה במפגש הזה. ריאל המועמדת המובילה לזכות בליגת האלופות", אמר שחקן העבר פרדראג מיאטוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully