וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופו מוטינג חוזר, באיירן מאמינה: "ראינו בעבר שמהפכים אפשריים"

החלוץ החלים מפציעה ועשוי לפתוח, הבווארים רוצים למחוק פיגור 3:0 מול מנצ'סטר סיטי. פודן שב להתאמן אצל האנגלים (רביעי, 22:00)

רבע הגמר - הגומליןהסתיים19/04/2023
באיירן מינכן
  • קימיך (83, פנדל)
1:1
  • (57) האלאנד
מנצ'סטר סיטי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.4/ספורט1

באיירן מינכן

אחרי התבוסה 3:0 למנצ'סטר סיטי בשבוע שעבר, באיירן מינכן תנסה לבצע מהפך מהולל. הבווארים ניצחו רק משחק אחד מארבעת האחרונים בכל המסגרות ורחוקים מלהרשים. הבעיות ההגנתיות במשחק הראשון הצטרפו לאלה בהתקפה והבאוורים לא כבשו יותר משער אחד באף אחד מארבעת המשחקים האחרונים. מחר היא צריכה לפחות שלושה כדי לחלום על הארכה.

תומאס טוכל דיבר לקראת המשחק ואישר כי אריק מקסים שופו מוטינג החלים מהפציעה שליוותה אותו בשבועיים האחרונים: "אם הברך שלו תגיב טוב הוא בהחלט מועמד להרכב, הוא ה-9 שלנו בסגל". הקמרוני כאמור עשוי לקבל את המקום בחוד, אם כי גם תומאס מולר נלקח בחשבון לעמדה זו. סאדיו מאנה שסיים לרצות עונש השעיה שהוטל עליו על ידי המועדון, יהיה בסגל ונראה מחוייך באימון המסכם.

"ברור שיש לנו סיכוי", הוסיף טוכל לקראת הגומלין, "צריכים מומנטום ושרגעי המפתח יילכו לטובתינו. כולם יודעים איזו משימה מצפה לנו והיא קשה מאוד".

בנג'מן פבאר גם הוא שומר על מעט אופטימיות: "אנחנו מוכנים, יודעים שהמשחק הראשון לא היה טוב, עכשיו האוהדים מאחורינו ונעשה הכל כדי לעלות. ראינו בעבר שמהפכים אפשריים. היריבה לא קלה, אבל עם האוהדים שלנו הכל אפשרי".

שחקני באיירן מינכן, בנז'מן פבאר, סאדיו מאנה. רויטרס
יתחיל על הספסל. מאנה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי

מנצ'סטר סיטי ערכה הבוקר אימון באנגליה, לפני הטיסה הקצרה לגרמניה. אלופת אנגליה בכושר נהדר, ניצחה 10 משחקים רצופים בכל המסגרות ונחושה להדיח יריבה נוספת מגרמניה - אחרי שעברה את לייפציג בשמינית הגמר.

בשלב הבתים סיטי שיחקה נגד דורטמונד, ניצחה אותה באנגליה וסיימה בתיקו בגרמניה. בשמינית הגמר היא גברה על לייפציג באנגליה וסיימה בתיקו בגרמניה וברבע כבר השיגה 0:3 על באיירן בבית. תיקו בגרמניה? התכולים חותמים על תסריט כזה.

פיל פודן חזר לפעילות מלאה לראשונה מאז פגרת הנבחרות בסוף מרץ. פודן יצטרף לסגל, ימתין על הספסל ואולי יקבל מספר דקות, אבל פפ גווארדיולה בכל זאת שמח לקבל אותו לקראת רגעי ההכרעה של העונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מנצ'סטר סיטי פיל פודן. רויטרס
חזר לסגל סיטי. פודן/רויטרס

הרכבי הקבוצות

שופט: קלמון טורפן (צרפת)
אצטדיון: אליאנץ ארנה (מינכן)

המנצחת במפגש הכפול תשחק בחצי הגמר נגד ריאל מדריד או צ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully