וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "לא באנו לפה כדי לצאת עם מחמאות, נוכל לחזור למעמד הזה"

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 23:50

מאמן הפועל ת"א גאה בשחקניו גם אחרי ההפסד הדרמטי בספרד: "הייתי צריך לגרד את השחקנים מחדר ההלבשה לצאת החוצה, הם לא רגילים לעוצמות האלה"

תקציר: חובנטוד בדאלונה - הפועל תל אביב 74:82/ספורט1

הפועל תל אביב סיפקה הערב (רביעי) קאמבק בלתי רגיל בבדאלונה במסגרת רבע גמר היורוקאפ, אך זה לא הספיק. האדומים חזרו מפיגור 22, נטלו את ההובלה עמוק ברבע האחרון, אך סדרת החטאות מתסכלת מנעה מהם להשיג את הכרטיס לחצי הגמר, והם יצאו מנוצחים 82:74.

1,500 אוהדים של הפועל עודדו דקות ארוכות אחרי הסיום את קבוצתם, והשחקנים ניגשו להודות להם.
המאמן דני פרנקו אמר: "הייתי צריך לגרד את השחקנים מחדר ההלבשה לצאת החוצה, הם לא רגילים לעוצמות האלה. שמח שכולם יצאו. יש נפילת מתח גדולה אחרי משחק כזה, לא באנו לפה לצאת עם מחמאות, אבל יש דברים לקחת מהמשחק הזה לקראת הקרבות הבאים שלנו.

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
כואב. פרנקו/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

עוד בכדורסל

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"הפסדנו את המשחק בהתחלה, לקח לנו 15 דקות להיכנס למשחק הזה, ואלה הדקות שרדפו אותנו. הספרדים הכניסו אותנו ללחץ מסוים, יש פעולות שלאורך העונה אנחנו עושים יותר טוב ולא עשינו אותן מספיק טוב. כשהרמנו את הרמה ועשינו התאמות, היינו צריכים לרדוף אחריהם, הצלחנו והפכנו את זה. היה לנו מה שצריך כדי לנצח. בסוף המשחק הזה נופל על הדברים האלה, על הלייאפים.

"איבדנו את אונואקו בשלב יחסית מוקדם, זה גם ניסיון שלו, הוא שמר על שחקן מאוד ותיק שקיבל את הכבוד. יש לנו ליבה טובה מאוד של שחקנים בקבוצה, חדר הלבשה בריא, אם נדע לשמר את מה שטוב ולשפר את מה שפחות, הפועל תל אביב תוכל לחזור למעמדים האלה. המטרה היא להיות במעמדים האלה כדרך קבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully