וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה כואב: הפועל תל אביב הפסידה לבדאלונה 82:74 ברבע גמר היורוקאפ

האדומים כבר חזרו מפיגור 22, אך החטיאו במאני טיים והעונה האירופית הנהדרת שלהם הסתיימה בשיברון לב. בראון הוביל עם 21 נקודות, מקריי הוסיף 17, מנפורד החטיא שלשה גורלית, היריבה קלעה 25 מ-25 מהעונשין

תקציר: חובנטוד בדאלונה - הפועל תל אביב 74:82/ספורט1

העונה האירופית המרשימה של הפועל תל אביב הגיעה הערב (רביעי) לסיומו, כשהאדומים הפסידו 82:74 בבדאלונה בתום דרמה גדולה וסיימו את דרכם ברבע גמר היורוקאפ. החבורה של דני פרנקו קיוותה להעפיל לחצי גמר אירופי בפעם הרביעית בתולדותיה, אך היא תסתפק במחמאות בלבד אחרי קאמבק מופלא שלא הספיק. כעת, לאחר שהודחה בשלב רבע הגמר גם במסגרת גביע המדינה, כל שנותר לה הוא לנסות ולזכות באליפות שישית בתולדותיה, וראשונה מאז 1969.

כ-1,500 אוהדים אדומים העניקו אווירה ביתית ביציעים, אולם הפתיחה היתה כל כולה של המארחת, אחת הקבוצות בעלות המאזן הביתי הטוב ביותר באירופה העונה. בדאלונה ברחה ליתרון דו-ספרתי מהיר, הגדילה אותו ברבע השני עד 16:38, ונדמה היה שהפועל תל אביב על הקרשים. אלא שאז התעורר ג'ורדן מקריי, ובצוותא עם ג'ייקובן בראון החלו האדומים לנגוס אט-אט ביתרון. ברבע האחרון הושלם המהפך והאורחת נטלה את ההובלה, אולם החטאות גורליות, בפרט מחוץ לקשת (4 מ-22), מנעו ממנה לצאת מנצחת. איזה הפסד כואב.

ג'ייקובן בראון, הפועל תל אביב. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
במרחק נגיעה. בראון/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

סטטיסטיקה

קלעו להפועל תל אביב: ג'ייקובן בראון 21 (4 מ-12 ל-3), ג'ורדן מקריי 17 (0 מ-4 ל-3), תומר גינת 12, אקסבייר מנפורד 12, צ'ינאנו אונואקו 7 ו-10 ריבאונדים, ג'יי פי טוקוטו 5. בר טימור (19 דקות), עידן סזלמנסון (8 דקות) וג'יילן הורד (8 דקות) שותפו ולא קלעו.

בלטו בבדאלונה: אנטה טומיץ' 16, ולדימיר ברודז'יאנסקי 16 ו-7 ריבאונדים, ג'ואל פארה 13.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'יי פי טוקוטו, הפועל תל אביב. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
כמה שזה כואב. טוקוטו/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

מהלך המשחק

רבע 1:

כבר בפתיחת המשחק נרשמה תקרית ביציעים: באולם הורידו את השלט של הפועל תל אביב, שהסתיר את שלטי הפרסומת. בתגובה, הדליקו אוהדי האורחת אבוקה ביציע, ולאחר מכן, מעט מהם נכנסו ליציע של אוהדי בדאלונה שמוקם מתחתיהם. המשטרה נכנסה ליציע אוהדי הפועל תל אביב.

הפועל תל אביב פתחה עם ג'ייקובן בראון, אקסבייר מנפורד, ג'ורדן מקריי, תומר גינת וצ'ינאנו אונואקו. גיים ויווס צלף מבחוץ וקבוצתו עלתה ל-2:9 אחרי ארבע דקות. מקריי הוריד ל-11:7, אך בדאלונה הגיבה במהרה ושלשה של אנדרס פליס העניקה לה יתרון שיא של 7:18. אנטה טומיץ' הוותיק חתם רבע ראשון אדיר של בדאלונה וקבע 7:22.

רבע 2:

המגמה הזו נמשכה גם ברבע השני - בראון החטיא בצד אחד, פפ בוסקטס קלע בצד השני בדרך ל-7:26. הפועל תל אביב עמדה על 0 מ-7 מחוץ לקשת, הפער צמח ל-10:31, מקריי ואונואקו ניסו לצמק, אך אלברט ונטורה צלף שלשה וקבע 16:38. מקריי סיפק סל ועבירה, בראון קלע שתי שלשות אחרי אחרי עשר החטאות רצופות שלו ושל חבריו, גינת הוריד ל-40:29 בלבד אחרי ריצת 2:13 - וזו היתה גם תוצאת המחצית הראשונה. מקריי הוביל עם 11 נקודות, אונואקו הוסיף 7 ובראון 6. טומיץ' קלע 10 בצד השני.

האבוקה ביציע

שחקן הפועל תל אביב ג'ורדן מקריי. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
הקאמבק לא הספיק. מקריי/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

רבע 3:

המומנטום האדום נמשך, גינת, מקריי ומנפורד, עם ארבע נקודות רצופות, פתחו את הרבע השלישי עם 0:8 והורידו ל-40:37 בלבד. פליס קלע שלשה בצד השני, אחת נוספת השיב את בדאלונה ל-41:50. מקריי, גינת, מנפורד ואונואקו ספגו עבירות מספר 3 במהלך הרבע השלישי, המארחת ניצלה זאת וסגרה אותו ביתרון 51:60.

רבע 4:

מנפורד וטוקוטו הורידו ל-62:56. הספסל האדום ספג עבירה טכנית, אונואקו יצא בעבירה חמישית אך קבוצתו לא ויתרה. בראון צימק ל-65:62 בלבד, ואז צלף שתי שלשות רצופות כדי להשלים מהפך מדהים בדרך ל-69:70. מקריי וטוקוטו החטיאו זריקות גורליות, בראון הוסיף החטאה משלו ומנפורד צימק ל-73:72, 45 שניות לבאזר. פליס החזיר את המארחת ל-72:75 עם חדירה יפה, מנפורד החטיא שלשה שיכולה היתה להשוות את המשחק, ובדאלונה סגרה עניין מהקו, שם עמדה על 25 מ-25 (!). זה נגמר ב-74:82 לבדאלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully