וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה שחררה את סטיבי תומפסון ג'וניור והחתימה את סי ג'יי אלבי

19.4.2023 / 13:39

הגארד הפורטו-ריקני ביקש להשתחרר לאלופה במולדתו והוחלף על ידי אקס פורטלנד (23, 1.98): "שחקן צעיר, רעב ומבטיח"

אוהדי הפועל ירושלים מרעישים מחוץ למלון של א.א.ק אתונה/סעיף 127א' לזכויות יוצרים

בני הרצליה הודיעה היום (רביעי) על שחרורו של הגארד הפורטו-ריקני סטיבי תומפסון. בעקבות הצעה אטרקטיבית לחזור ולשחק בשורות אלופת פורטו ריקו, פנה תומפסון בימים האחרונים לקבוצה בבקשה להשתחרר והקבוצות הגיעו לסיכום על מעברו של השחקן. את תומפסון יחליף הגארד-פורוורד האמריקאי סי.ג'יי אלבי (בן 23, 1.98) שחתם בבני הרצליה וצפוי להגיע לישראל בימים הקרובים.

אלבי הוא בוגר מכללת וושינגטון סטייט, אשר בעונתו השנייה העמיד ממוצעים של 18.4 נקודות, 7.8 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים ואחריה נבחר במקום ה-46 בדראפט ה-NBA על ידי פורטלנד טרייל בלייזרס ב-2020.

בעונתו הראשונה ב-NBA במדי פורטלנד שיחק 30 משחקים, בהם קלע 2.2 נקודות ב-6.4 דקות בממוצע למשחק. בעונתו השנייה ב-NBA אלבי כבר לקח חלק ב-58 משחקים ופתח בחמישייה ב-28 מתוכם, רשם 20.2 דקות למשחק עם ממוצעים של 5.8 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים. העונה שיחק אלבי בליגת הפיתוח, במדי סולט לייק סיטי ואיווה וולבס, בה העביר את רוב העונה והעמיד ממוצעים של 11.9 נק', 4.9 ריב' ו2-.1 אס' ב-22.9 דקות למשחק.

סי ג'יי אלבי, בני הרצליה. בני הרצליה, אתר רשמי
סי ג'יי אלבי, בני הרצליה/אתר רשמי, בני הרצליה

המנהל המקצועי של בני הרצליה, זופי אבדיה, הגיב להחתמה: "סבלנו העונה לא מעט מפציעות של שחקנים מרכזיים, עוד לפני פתיחת העונה וגם במהלכה. העובדה הזאת, ביחד עם המשחקים החשובים שעומדים בפנינו, הובילה להחלטה שלמרות היענותנו לבקשתו של תומפסון לעבור ולשחק בפורטו ריקו, לא נישאר בלי שחקן שיוכל להוות גיבוי למקרה של פציעות או צורך מקצועי אחר. אני שמח שהצלחנו למצוא שחקן צעיר, רעב ומבטיח שאנחנו מקווים שיוכל להוסיף לנו במידת הצורך בשלבים המכריעים של העונה".

מאמן הקבוצה אורן אהרוני הוסיף: "סטיבי הוא שחקן מאוד אהוב ומוערך במועדון וזאת אחת הסיבות שלא יכולנו לעמוד בפני הבקשה שלו להשתחרר ולחזור לפורטו ריקו. אני שמח שחיזקנו את הקבוצה בשחקן במקומו, סבלנו העונה לא פעם מפציעות והתוספת של אלבי לקראת הישורת האחרונה של העונה תיתן לנו אופציות נוספות במשחקים החשובים שעומדים בפנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully