וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז שלמה עשוי להישמר לגביע, גנדלמן ושדה יפתחו בהגנת נתניה?

19.4.2023 / 10:51

הבלם רחוק כרטיס צהוב אחד מלפספס את חצי הגמר, גלאבוב המושעה ייעדר נגד מכבי תל אביב (ש', 20:00, ספורט1). מאמצים להכשיר את רוטמן וטוומאסי

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

מכבי נתניה תארח בשבת (20:00, שידור ישיר בספורט1) את מכבי תל אביב ותנסה לקטוע רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון. היהלומים, שסיימו בתיקו מחמיא נגד הפועל באר שבע בתחילת השבוע, שמו קץ לרצף של חמישה הפסדים אך כעת ינסו לרשום גם ניצחון ראשון בפלייאוף העליון. בנתניה עדיין מפנטזים על המקום הרביעי, ובמועדון מבינים שלשם כך הם יצטרכו לצבור נקודות בקצב גבוה בסיבוב המשחקים השני בפלייאוף.

עוד כדורגל ישראלי

גובה הפיצוי למכבי חיפה? "כשהכוכב האדום תפנה רשמית, היא תדע"
סבוריט ימשיך כבלם: מכבי תל אביב מחפשת מגנים לעונה הבאה
כנעאן ינותח היום, במ.ס. אשדוד מכשירים את אוחנה כמחליף

חומה של שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
מכבי נתניה עדיין מחפשת ניצחון בפלייאוף העליון/ברני ארדוב

מי שיחסר לקבוצה מהשרון במשחק הקרוב הוא הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב, שירצה עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים. בלם נוסף שעשוי להיעדר הוא רז שלמה, שלחובתו שמונה כרטיסים צהובים, ואם יצבור אחד נוסף הוא יחמיץ את חצי גמר גביע המדינה בעוד שבועיים. בצוות המקצועי שוקלים לתת לשלמה מנוחה על מנת של יספוג את הצהוב התשיעי, כאשר במקרה כזה יפתחו עומרי גנדלמן ויובל שדה במרכז ההגנה.

במקביל נמשכים המאמצים להכשיר את לירן רוטמן ופטריק טוומאסי, שלא נכללו בסגל למשחק נגד באר שבע לפני שלושה ימים בשל פציעות, וכשירותם תיבחן לקראת סוף השבוע. איגור זלאטנוביץ' צפוי לשוב ארצה מסרביה במהלך היום, ועל פי כושרו באימונים יוחלט אם להכלילו בסגל בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully