וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גובה הפיצוי למכבי חיפה? "כשהכוכב האדום תפנה רשמית, היא תדע"

19.4.2023 / 8:45

ברק בכר כבר עדכן את ראשי הירוקים בהחלטתו לעזוב, אבל במועדון ממשיכים להמתין לפנייה רשמית מהסרבים, ששלחו נציגים לישראל כדי לסגור את המעבר. הערכה: שחר ידרוש לפחות מיליון יורו בתמורה. ההתלבטות לקראת אשדוד: פיירו או בטובינסיקה בהרכב

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

במכבי חיפה משתדלים להתעסק אך ורק במאבק האליפות למרות רעשי הרקע סביב עזיבתו הצפויה של ברק בכר. לפי גורמים במועדון, בכר הודיע אתמול (שלישי) לאנשי הצוות שלו על כך שהחליט לנסות להגיע לכוכב האדום והוא מעוניין שיצטרפו אליו. גיא צרפתי, גיא ויזינגר ואדם דייויד צפויים לעזוב עם בכר, אבל מאמן הכושר דרור שמשון נוטה להישאר במכבי חיפה. יחד עם זאת, שמשון ינסה להבין האם הגעה של מאמן חדש תוכל להזיז אותו מתפקידו, דבר שישפיע על החלטתו הסופית.

בכר כבר עדכן את ראשי מכבי חיפה בהחלטתו, אבל הירוקים לא קיבלו עד כה פניה רשמית מהכוכב האדום. גורמים בחיפה סיפרו שבשבועיים האחרונים נעשו ניסיונות מצד הסרבים לשלוח "שליחים" בנושא, אך הבעלים יעקב שחר הבהיר שיענה רק לפנייה רשמית, שצפויה להגיע בקרוב. נציגי הכוכב האדום הגיעו לארץ הבוקר אחרי שקיבלו את האישור מבכר, במטרה להגיש הצעה רשמית למכבי חיפה. הסרבים הגיעו מתוך תקווה שיהיה ניתן לסגור את כל הפרטים סופית ולחתום עם בכר רשמית עוד במהלך שהותם בארץ. לאחר שיקבלו אישור מחיפה, ייפגשו הסרבים עם אנשי הצוות של בכר כדי לסגור מולם את הפרטים.

"מה גובה הפיצוי שהכוכב יצטרכו לשלם? כשהכוכב האדום יפנו רשמית, הם ישמעו", אמרו במועדון. ההערכה היא ששחר ידרוש כדרישה ראשונית לפחות מיליון יורו עבור שחרורו של המאמן.

עוד באותו נושא

יעקב שחר / ברק בכר. מאור אלקסלסי
מקשיח עמדות. שחר לצד בכר/מאור אלקסלסי

בינתיים בקבוצה ממשיכים בהכנות למשחק מול מ.ס אשדוד ביום ראשון. ההתלבטות הגדולה היא מי מהזרים יישב על הספסל. עבדולאי סק יחזור למרכז ההגנה, והדילמה היא בין פרנזי פיירו לדילן בטובינסיקה. דולב חזיזה ייעדר, מה שישאיר מקום לחלוץ טבעי לחזור להרכב. אם דין דוד יועדף ב-11, בטובינסיקה יפתח לצידו של סק. אם בכר יחליט לפתוח עם פיירו, רמי גרשון יכלל ב-11.

בינתיים, ארגון האוהדים "היציע הצפוני" החל בקמפיין נגד ארז כלפון ושינו זוארץ בעקבות ההחלטה של ההתאחדות לכדורגל לסגור את היציע הצפוני במשחק נגד מכבי תל אביב.

"בחודשים האחרונים כל עסקני הכדורגל הודו בפה מלא שבית הדין הישראלי מפעיל את העונש של סגירת יציעים באופן חסר מידתיות לעומת בתי דין באירופה", כתבו. "לכמה ימים, לפחות, אחזנו בתקווה שההבטחות הללו לא יהיו הבטחות שווא כפי שהתרגלנו, אך שוב נוכחנו לגלות שאלו שדאגו להציף את עיתונות הספורט באמירות פופוליסטיות בחודש ינואר, מתחפרים במחילותיהם ולא פוצים פיהם כאשר הם נדרשים לעמוד לצד אוהדי הכדורגל ולמנוע את העוול האדיר הזה, אשר פוגע בספורט ובאוהדים שבלעדיהם אין כדורגל. שינו, מיקי, ארז - הבטחתם ולא קיימתם. עד מתי ענישה קולקטיבית?!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully