וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב האדום ומכבי חיפה יפתחו בשיחות רשמיות על שחרור של בכר

18.4.2023 / 11:45

לפי גורמים המעורים בפרטים, מאמן מכבי חיפה צפוי לקבל החלטה לעזוב ולאחר מכן יתנהלו שיחות רשמיות בנושא. ויזינגר וצרפתי צפויים לעבור לסרביה יחד איתו, דרור שמשון עשוי להישאר. אלברמן יבחר את המחליף, שמם של רן בן שמעון ואוסקר גרסיה על הפרק

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

גוברות ההערכות שברק בכר יעזוב את מכבי חיפה בתום העונה לכוכב האדום בלגרד. לפי גורמים המעורים בפרטים, בכר צפוי לקבל החלטה להיענות להצעה הסרבית וגם במועדון מבינים שהמאמן לא ימשיך בעונה הבאה ויחלו באיתור מאמן חלופי. בכר יצרף אליו לצוות בסרביה את מאמן השוערים גיא ויזינגר וכן את עוזר המאמן גיא צרפתי.

מאמן הכושר דרור שמשון עדיין לא קיבל החלטה האם הוא מעוניין להעתיק את מגוריו לסרביה או להישאר בחיפה, ובמועדון הבהירו שהיו שמחים מאוד ששמשון יישאר כחלק מהמערכת גם ללא בכר. בחיפה אופטימיים שהוא אכן יישאר.

בימים הקרובים צפויים לדון ראשי הכוכב האדום ונשיא מכבי חיפה יעקב שחר על גובה הפיצוי והשחרור של המאמן, אך עושה רושם שההחלטה היא סופית ולא תהיה ממנה דרך חזרה.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
זה קורה, כנראה. בכר/ברני ארדוב

מי שיהיה אחראי על מציאת המחליף לבכר הוא המנהל המקצועי גל אלברמן. בחיפה יודעים שאין יותר מדי אופציות בגזרה הישראלית כששמו של מאמן מ.ס אשדוד רן בן שמעון עלה אצל כמה מהגורמים, וכמו כן נבחנת מועמדות של מאמנים זרים, ביניהם גם אוסקר גרסיה אותו אלברמן מעריך מאוד מהימים בהם שיתפו פעולה במכבי תל אביב. גם שמו של מלאדן קרסטאיץ' עלה על הפרק מבחינת כמה גורמים בחיפה, אך ההערכה היא שאלברמן לא מעוניין בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully