וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד כנעאן "נותח בהצלחה", במ.ס. אשדוד מכשירים את אוחנה כמחליף

19.4.2023 / 17:39

במועדון מקווים שהקשר, שפצוע בעצמו, ייכנס לנעליו של הכוכב שנפגע גם במניסקוס. גם אקולטסה ישחק יותר. האצטדיון יהיה מלא נגד מכבי חיפה

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

קשר מ.ס. אשדוד מוחמד כנעאן עבר היום (רביעי) את הניתוח בברכו, אחרי שכזכור נפצע בבמשחק מול מכבי תל אביב במוצאי השבת האחרונה. לכנעאן יש שתי פגיעות בברך, הן ברצועה הצולבת שנקרעה והן במניסקוס. מי שניתח אותו היה דוקטור דרור לינדנר, שעובד עם מכבי תל אביב ומ.ס. אשדוד. "כנעאן עבר היום בהצלחה את הניתוח לשחזור הרצועה הצולבת", הודיעה אשדוד, "מבקשים להודות לבית החולים, למחלקה האורתופדית ולכל הצוות הרפואי על הטיפול המהיר והמקצועי".

באשדוד כבר נערכים למצוא שחקן שייכנס לנעליו של כנעאן במשימות שנותרו עד תום העונה. מדובר במשימה קשה מאוד, אבל במועדון הדרומי מקווים לקבל בחזרה למשחקים הקרובים את מיכאל אוחנה, שבעצמו פצוע כבר חודש. אוחנה עשוי לחזור למשחקים שנותרו עד לסיום העונה, ובתוכם חצי גמר גביע המדינה, אבל לא יהיה כשיר למשחק ביום ראשון נגד מכבי חיפה. גם אלטון אקולטסה יקבל יותר דקות בעקבות הפציעה של כנעאן.

חמודי כנעאן, שחקנה של מ.ס. אשדוד אחרי הניתוח שעבר. מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
חמודי כנעאן, שחקנה של מ.ס. אשדוד אחרי הניתוח שעבר/אתר רשמי, מ.ס. אשדוד
מיכאל אוחנה מ.ס. אשדוד נפצע. ברני ארדוב
מ.ס. אשדוד מקווה שמיכאל אוחנה ייכנס לנעליו של כנעאן/ברני ארדוב

3,800 כרטיסים הוקצו לאוהדי מכבי חיפה לקראת המשחק, וכשהמכירה תחל הם צפויים להיחטף במהירות. בנוסף, ברשתות החברתיות טוענים אוהדי חיפה שמאות מהם רכשו כרטיסים ליציע של אשדוד ושחלק גדול מ-1,800 האוהדים ביציע של אשדוד, יהיו אוהדי חיפה. בכל מקרה אצטדיון הי"א צפוי להתמלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully