וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכירה לספרד שנגנזה וההשראה ממונטארי: כנעאן ינותח ויתחיל במסע השיקום

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 12:05

הפציעה הקשה של כוכב אשדוד הגיעה בתזמון הכי גרוע שיכול להיות מבחינתו, אך למרות זאת הוא שומר על מצב רוח ושואב אופטימיות מהסיפור הדומה של שני חבריו לקבוצה. במועדון מקווים שהוא יחזור תוך חצי שנה ושהמכירה רק תתעכב בשנה

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

מוחמד כנעאן יעבור כבר מחרתיים את הניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בברכו ויתחיל בתקופת השיקום הארוכה. כנעאן ינותח על ידי דוקטור דרור לינדנר, הרופא של מכבי תל אביב ושל מ.ס. אשדוד, שהיה גם זה שבחן את פציעתו שלשום בלילה באצטדיון בלומפילד ומיהר לסדר לו בדיקת MRI במרכז הרפואי שמיר אסף הרופא.

כנעאן עשה כבר הבוקר בדיקות דם לקראת הניתוח והוא במצב רוח טוב, בטח ביחס למי שקיבל בשורה כל כך קשה אתמול בבוקר. במ.ס. אשדוד בטוחים כי הקשר יחזור תוך כחצי שנה בלבד ומדברים על תחילת חודש נובמבר אפילו. את האופטימיות שלו יכול כנעאן לשאוב משני שחקנים זרים של הקבוצה שעברו בשנה האחרונה קרע בצולבת ואחרי שיקום טוב חזרו לפעילות.

מוחמד כנעאן מ.ס. אשדוד נפצע. אריאל שלום
ינותח ויקווה לחזור בתחילת העונה הבאה. כנעאן/אריאל שלום

כנעאן ראה מקרוב את הקאמבק של מונטארי קמהאני ולוקאס סלינאס והוא שואב מכך עידוד. קמהאני, שפיספס את המונדיאל בקטאר בגלל הפציעה הקשה בברכו, כבר חזר לשחק. סלינאס שקרע את הצולבת רק לפני חצי שנה, כבר מתאמן בצורה מלאה אבל מכיוון שחוזהו הוקפא הוא לא יכול לחזור לשחק העונה.

כנעאן קיבל מאז דבר הפציעה מאות הודעות מאנשי כדורגל ושחקנים אבל גם מאוהדים של כל הקבוצות. הוא כאמור במצב רוח טוב אפילו שמדובר במכה מקצועית וכלכלית עבורו ועבור אשדוד. כנעאן כבר בן 23 ולא השתכר עד כה סכומים המשקפים את יכולותיו. על פי התכנית של ג'קי בן זקן הוא היה נמכר בקיץ הקרוב לקבוצה במערב אירופה, ככל הנראה לליגה הספרדית, שם כבר נערכו מעקבים אחריו מצד מספר קבוצות בדרג הביניים.

עוד בוואלה!

בן זקן על כנעאן: "הילד עם האישיות הכי טובה. יחזור טוב יותר"

לכתבה המלאה
מונטארי קמאהני שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
עבר פציעה דומה לשל כנעאן. מונטארי קמאהני/לירון מולדובן

כנעאן היה אמור לקפוץ בשכרו במאות אחוזים, אך כאמור הוא יצטרך להקדיש כעת את החודשים הקרובים לשיקום ועבודה מאומצת. לאשדוד זו גם מכה קשה, שכן כנעאן הוא שחקן ההתקפה הטוב בקבוצה ולקראת חצי גמר גביע המדינה, הוא האיש המרכזי אליו נשאו עיניים. בכל הקשור לפן הכלכלי, בקבוצה משוכנעים שהמכירה שלו רק תיכנס להקפאה של שנה ובקיץ הבא הוא יממש את הפוטנציאל שבו וייצא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully