וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבוריט ימשיך כבלם: מכבי תל אביב מחפשת מגנים לעונה הבאה

19.4.2023 / 10:00

במועדון מרוצים מההסבה שעשה הספרדי למרכז ההגנה ובונים עליו כבלם במשרה מלאה לצד לוקאסן. המטרה לקיץ: לצרף שני מגנים איכותיים - אחד לכל צד

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

אנריק סבוריט לא יחזור לתפקידו המקורי וימשיך כבלם במכבי תל אביב גם בעונה הבאה. ראשי המועדון משוכנעים כי הספרדי נכנס לעמדת הבלם בצורה טובה והחיפושים לעונה הבאה יתמקדו בעמדת המגן השמאלי כאשר סבוריט ודרק לוקאסן אמורים להיות צמד הבלמים המוביל של הקבוצה. גם בשבת הקרובה, כאשר אופיר דוידזאדה לא ישחק בשל צבירת כרטיסים צהובים, לא אמור איטור קראנקה להציב את סבוריט כמגן שמאלי בצורה אוטומטית והוא שוקל גם אופציות של שחקן עם רגל ימין לתפקיד, כמו מאור קנדיל שלא היה בסגל למשחקים האחרונים.

אגב, במקביל לחיפושים אחר מגן שמאלי, במכבי תל אביב עובדים גם על עמדת המגן הימני ובטוחים כי שיפור הקבוצה יכול להגיע באמצעות צירוף שני מגנים איכותיים.

אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
בלם במשרה מלאה. סבוריט/אריאל שלום

לקראת משחק החוץ הקשה, צפוי אייטור קראנקה להחזיר להרכב את דור פרץ ולוותר על גבי קניקובסקי או פארפה גיאגון. אחרי התיקו הביתי הלא צפוי מול מ.ס. אשדוד, במכבי תל אביב רואים במשחק החוץ בשבת עוד מבחן לקראת חצי גמר גביע המדינה ולקראת ההחלטה על עתידו של קראנקה. הבאסקי התרשם מאוד מהמשחק של מכבי נתניה מול הפועל באר שבע ומשוכנע שהקבוצה של רן קוז'וך שוב בקו עלייה אחרי שפתחה רע את הפלייאוף העליון, וכעת מנסה להרים הילוך לקראת חצי גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully