וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ארבעה חודשים: שחקן ה-NFL שהתמוטט קיבל אישור לשוב לפעילות

דמאר המלין, שכמעט איבד את חייו על המגרש בינואר, חזר להתאמן עם חבריו בבפאלו: "שלושה מומחים הסכימו פה אחד שהוא יכול לחזור"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.4/ספורט1

לפני 106 ימים ליגת ה-NFL נכנסה כולה לבהלה, כאשר דמאר המלין מבפאלו בילס התמוטט על המגרש בסינסינטי ופונה לבית החולים כשהוא במצב אנוש ונאבק על חייו. היום (שלישי) הגיע המלין לנקודת ציון נוספת במסע ההתאוששות והקאמבק המדהים, כאשר קיבל את האישור לשוב לפעילות ספורטיבית מלאה ולשחק פוטבול.

כזכור, המלין בן ה-25 נתקל בשחקן מהבנגלס, ולאחר שלקח מספר צעדים לאחור קרס בפתאומיות. הצוות הרפואי שנכח באצטדיון כדי להעניק מענה ראשוני ביצע בו החייאה והעניק לו חמצן בזמן שפונה באמבולנס לבית החולים בסינסינטי. לשמחת כל חובבי הענף, תוך ימים בודדים המלין כבר חזר לנשום בכוחות עצמו, לשוחח עם הצוות הרפואי וגם עם חבריו לקבוצה.

לפי השערתם של רופאים בימים שאחרי המקרה, הם סברו כי מנגנון שאיבת הלב של המלין יצא מהקצב הרגיל כשספג את המכה בחזהו, והדבר פגע בזרימת הדם לחלקים שונים בגופו - ביניהם המוח.

"המלין נפגש לאחרונה עם שלושה מומחים, כולם הסכימו פה אחד שהוא יכול לחזור לפעילות מלאה, כמו כל שחקן שחוזר מפציעה", אמר הג'נרל מנג'ר של הבילס, ברנדון בין. המלין כבר התאמן היום עם חבריו לקבוצה בבפאלו, והוא מתוכנן לשוב כאשר העונה החדשה תצא לדרך בספטמבר.

המלין נבחר על ידי הבילס בדראפט 2021 ובאותה שנה ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה. בתחילת הדרך מיעט לשחק, אבל בשנה החולפת תפס מקום של קבע בהרכב. מחוץ למגרש הוא זכה לשבחים על כך שבכל חג מולד, מדי שנה, קיים אירוע לגיוס צעצועים לילדי העיר - מסורת שהחל בה עוד לפני שהפך לשחקן מקצועני.

  • עוד באותו נושא:
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully