וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצבו של שחקן ה-NFL שהתמוטט, הרופאים מסבירים עד כמה המקרה נדיר

הרופאים מעודדים, אך דמאר המלין עדיין מורדם ובמצב קריטי. משפחתו קוראת להפסיק את המתקפות על השחקן שפגע בו, המומחים: זה מקרה של אחד ל-264 מיליון

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

ארצות הברית ממשיכה להתפלל לשלומו של שחקן הפוטבול דמאר המלין מקבוצת בפאלו בילס, שלקה בלבו במשחק החוץ נגד סינסינטי בנגלס ומאז מאושפז בבית החולים במצב אנוש. לפי דיווחים בארה"ב, רופאיו של המלין בן ה-24 ראו סימנים מעודדים של התקדמות.

שחקן ה-NFL עדיין מורדם ושוהה וטיפול נמרץ, ומצבו מוסיף להיות קריטי. עם זאת, חדשות טובות הגיעו מכיוונו של סוכנו שסיפר ל-ESPN כי הרופאים זיהו אצל המלין דברים שקיוו לראות כגון שיפור ברמת החמצן בגופו. בשל החיסיון הרפואי, הצוות לא היה יכול להוסיף פרטים נוספים אודות מצבו של המלין בשלב זה.

שחקני בפאלו בילס אחרי ההתמוטטות של דמאר המלין. רויטרס
ממשיכים להתפלל. ההתמוטטות של דמאר המלין/רויטרס

האירוע הנדיר שהכניס את ארצות הברית להלם מוחלט גרם לרופאים ברחבי המדינה לנסות ולהסביר מה בדיוק קרה. כזכור, המלין התנגש בטי היגינס מסינסינטי וכעבור שניות ספורות לקה בדום לב והתמוטט. רופאים משערים כי מנגנון שאיבת הלב של המלין יצא מהקצב הרגיל כשספג את המכה בחזהו, והדבר פגע בזרימת הדם לחלקים שונים בגופו - ביניהם המוח.

הם מאמינים כי ההתנגשות אירעה ברגע מסוים בפעילות הלב, והיא עוררה תופעה המתרחשת לפחות מ-30 אנשים בשנה ברחבי העולם - כך שבממוצע מדובר למקרה של אחד מ-264 מיליון איש.

מאז האירוע, השחקן שפגע בהמלין, טי היגינס, היה נתון לביקורות ומתקפות ברשתות החברתיות. אביו של המלין קרא להפסיק את הביקורות כנגד היגינס, וחברו של השחקן המורדם הוסיף: "זה היה מהלך רגיל שקורה בכל משחק פוטבול. היגינס תמך במשפחה של דמאר אז הם לא רוצים שמישהו יפגעו בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully