וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן NFL התמוטט על המגרש, ופונה לבית חולים במצב אנוש

תמונות קשות בארה"ב: שחקן באפלו בילס דמאר המלין קרס במהלך הרבע הראשון מול סינסינטי, צוותי הרפואה ביצעו בו החייאה וכעת הוא נלחם על חייו

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.1/ספורט1

תמונות קשות בארצות הברית: שחקן ה-NFL דמאר המלין מבפאלו בילס, התמוטט הלילה (בין שני לשלישי) על המגרש בזמן משחק נגד סינסינטי בנגלס, ופונה לבית החולים כשהוא במצב אנוש ונאבק על חייו.

המלין בן ה-24 התמוטט לאחר שתיקל שחקן יריב, ונראה צועד לאחור לפני שקרס ונפל לאחור. צוותי הרפואה שהיו במקום ביצעו בו החייאה והעניקו לו חמצן בזמן שפינו אותו באמבולנס, והמשחק כמובן הופסק מיידית, כששחקני שתי הקבוצות יורדים לחדר ההלבשה וחבריו של המלין לקבוצה נראים מבועתים, וחלקם על סף בכי.

שחקני בפאלו בילס אחרי ההתמוטטות של דמאר המלין. רויטרס
מחזה איום ונורא. שחקני בפאלו אחרי ההתמוטטות של חברם/רויטרס

אוהדים של שתי הקבוצות מתפללים לשלומו של המלין מחוץ לבית החולים

ה-NFL הודיעה כעבור זמן קצר שמצבו של המלין אנוש, וכי הרופאים נאבקים על חייו בבית החולים. "המחשבות והלב עם דמאר, בני משפחתו וחבריו לקבוצה".

ג'ורדון רוני, חברו של המלין ומי שמשמש כאיש השיווק שלו, צייץ בטוויטר: "המדדים שבו לקדמותם, אבל נאלצו להרדים אותו כדי להחדיר לגרונו צינור שיאפשר לו לנשום. כרגע הוא עובר סדרת בדיקות ואנו מבקשים שתמשיכו להתפלל למענו". משפחתו של המלין, שחלקה הגיעה למשחק, נמצאת לצדו בבית החולים, כמו גם מספר אוהדים שהגיעו לתמוך ולהתפלל.

המלין בן ה-24 נבחר על ידי הבילס בדראפט 2021 ובאותה שנה ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה. בתחילת הדרך מיעט לשחק, אבל בשנה החולפת תפס מקום של קבע בהרכב. מחוץ למגרש הוא זכה לשבחים על כך שבכל חג מולד, מדי שנה, קיים אירוע לגיוס צעצועים לילדי העיר - מסורת שהחל בה עוד לפני שהפך לשחקן מקצועי. בשעות מאז שהתמוטט, נתרמו לקרן שלו מעל מיליון דולר.

קתי הוקול, מושלת ניו יורק, ביקשה גם כן להתפלל לשלומו: "ליבנו עם משפחתו, יקיריו וכל קהילת באפלו בילס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully