וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלין נושם בכוחות עצמו ושוחח עם חבריו לקבוצה: "אוהב אתכם"

מצבו של שחקן הפוטבול שלקה בלבו והתמוטט ממשיך להשתפר באופן ניכר, ולאחר שצינור ההנשמה הוצא מגרונו אף הצטרף לשיחת "פייסטיים" עם שחקני בפאלו בילס

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.6/ספורט1

דמאר המלין ממשיך להדהים את ארצות הברית ועולם הספורט כולו. שחקן הפוטבול שלקה בלבו והתמוטט במהלך משחק החוץ של קבוצתו בפאלו בילס נגד סינסינט, כבר נושם בכוחות עצמו ובארצות הברית פורסם הערב (שישי) על כך שכבר עלה לשיחת "פייסטיים" עם חבריו לקבוצה ואמר להם "אני אוהב אתכם".

רק אתמול הודיעו הרופאים כי המלין "מראה התקדמות מתמדת" ואישרו כי מצליח להגיב לפקודות, להזיז את גפיו ולהחזיק ידיים עם משפחתו, דבר שהיה נראה דמיוני בשעות הראשונות לאחר המקרה, אלא שכעת השחקן בן ה-24, שהיה מחובר עד כה לצינור הנשמה שמנע ממנו לדבר, גם תיקשר קלות עם שחקניו לאחר שהצינור הוצא מגרונו וכעת השחקן נושם בכוחות עצמו - הליך שלשמחת כולם הסתיים באנחת רווחה ענקית כאשר השחקן הוכיח כי ביכולתו לנשום ללא סיוע רפואי.

אתמול גם פורסם בארצות הברית כי עוד כשצינור ההנשמה היה בגרונו ולא היה ביכולתו לדבר, המלין שאל בכתב את רופאיו אם הבילס ניצחו בלעדיו אלו השיבו לו בכתב "אתה ניצחת במשחק החיים". ההתערבות המהירה של הצוותים הרפואיים באצטדיון היא שלמעשה הצילה את חייו ומנעה, ככל הנראה, פגיעה ביכולות הקוגניטיביות.

  • עוד באותו נושא:
  • NFL
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully