וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ה-NFL שהתמוטט מתקשר בכתב, ורשם לרופאים: "ניצחנו במשחק?"

מצבו של דמאר המלין ממשיך להשתפר, ההודעה שכתב לרופאים והתשובה ריגשו את ארצות הברית: "אתה ניצחת במשחק החיים". בתרחיש האופטימי, שחקנה של בפאלו ישוב להיות מי שהיה לפני המקרה

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.1/ספורט1

אחרי מספר ימים של דאגה גדולה, בארצות הברית קיבלו בשורות טובות מכיוונו של דמאר המלין, שחקן ה-NFL שלקה בלבו והתמוטט במשחק החוץ של קבוצתו בפאלו בילס נגד סינסינטי. לפי הצוות הרפואי בבית החולים בסינסינטי, חל שיפור גדול במצבו של המלין ביממה החולפת ושהוא מראה התקדמות מתמדת.

לדבריהם, המלין מצליח להגיב לפקודות, להזיז את גפיו ולהחזיק ידיים עם משפחתו, דבר שהיה נראה דמיוני בשעות הראשונות לאחר המקרה. שחקן הפוטבול בן ה-24 עדיין לא מסוגל לדבר משום שהוא מחובר לצינור, אך כן הצליח להעביר בכתב מסר שריגש את ארצות הברית כולה.

בארה"ב פורסם כי המלין שאל בכתב את הצוות הרפואי אם הבילס ניצחו במשחק בו התעלף, והם רשמו לו בחזרה כי "הוא זה שניצח, במשחק החיים".

הפיזיקאים בבית החולים סיפקו בשורה מעודדות נוספת, לפיה בתרחיש הטוב ביותר יוכל המלין להיות מי שהיה לפני האירוע. כמו כן, הם הדגישו עד כמה חשובה וקריטית הייתה התגובה המידית שקיבל המלין מהצוות הרפואי של הבילס בזמן אמת, שכן התערבותם המהירה ככל הנראה הצילה את חייו.

  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully