וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-600 אוהדי מכבי תל אביב צפויים להגיע למונאקו

18.4.2023 / 17:06

הצהובים קיבלו כ-300 כרטיסים לכל אחד משני המשחקים הראשונים בפלייאוף בצרפת, אך כמות גדולה צפויה להגיע במקביל למרות איומים של המארחת. הקבוצה תוציא שני מטוסים לסדרה

מכבי תל אביב חוגגת בתום העונה הסדירה של היורוליג/מכבי תל אביב בכדורסל

סדרת הפלייאוף בין מונאקו למכבי תל אביב תצא לדרך ביום שלישי הבא בצרפת, כששני המשחקים הראשונים ייערכו בביתה של הקבוצה מהנסיכות. משחק מספר 3 ייערך בהיכל מנורה ב-2 במאי, וכך גם משחק מספר 4 אם יהיה בו צורך ב-4 במאי, כשהמשחק החמישי ייערך שוב במונאקו, במידת הצורך.

אתמול (שני) הודיעה מכבי תל אביב על פתיחת חבילה מיוחדת הכוללת טיסה, העברות, מלון וכרטיסים לשני המשחקים לאוהדיה, כשאוהדי הקבוצה התנפלו על החבילות והן אזלו במהירות. רוב האוהדים יהיו על מטוס האוהדים וכמות קטנה יותר תהיה על המטוס שייצא עם השחקנים וההנהלה ביום שני הקרוב לאחר אימון הצהריים שייערך בארץ. השחקנים, וכן האוהדים, ילונו בניס, כחצי שעה נסיעה ממונאקו, שכן במונטה קרלו מתקיימת במקביל לסדרה תערוכה גדולה ולא היה ניתן למצוא חדרי מלון פנויים.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
יזכו לתמיכה של מאות ביציעים. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

עוד במכבי תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מכבי קיבלה כ-300 כרטיסים ממונאקו למשחק, כשרוב מוחלט של הכרטיסים יועברו לאוהדים שרכשו את החבילות דרך המועדון. במקביל, במונאקו הודיעו כי לא יאפשרו לאוהדי מכבי תל אביב לרכוש כרטיסים נוספים וירחיקו אוהדים מהאולם שיהיו עם סממנים של מכבי תל אביב ולא באזור של אוהדי מכבי. עם זאת, ההערכות הן שכמות של עוד 200-300 אוהדים יגיעו למשחקים, כולל אוהדים המתגוררים בצרפת וכבר רכשו כרטיסים להתמודדות, כך שמכבי צפויה לתמיכה של כ-600 אוהדים ביציעי האולם.

הצהובים יפגשו הערב (שלישי) את הפועל גליל עליון במשחק מוקדם בבית העליון ומחרותיים ישחקו נגד עירוני נס ציונה בחוץ במשחק מוקדם נוסף. אלכס פויתרס נרשם לסגל המשחק הערב, ובמכבי ינסו להכניסו לכושר לפני סדרת הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully