וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב לא מבינה כמה היא טעתה כששמחה לקבל את מונאקו"

סנטר העבר של יריבת מכבי תל אביב בפלייאוף,עלי טראורה, משוכנע: "מונאקו פייבוריטית מובהקת. בולדווין ובראון? ג'יימס, אוקובו ולויד עדיפים. מונאקו שיחקה טוב יותר לאורך כל העונה, יש לה איכות בלתי נגמרת בסגל, ויש לה את כל כלי הנשק הנדרשים מול היתרונות של מכבי"

מכבי תל אביב חוגגת בתום העונה הסדירה של היורוליג/מכבי תל אביב בכדורסל

בעוד שבוע בדיוק תארח מונאקו את מכבי תל אביב במשחק הראשון של סדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג, וגם בצרפת כבר מתחילים להתכונן. קבוצת הכוכבים מהנסיכות תקיים שני משחקים עד למפגש עם מכבי תל אביב, הראשון מול שטרסבורג בליגה והשני מול ליון בגמר הגביע הצרפתי, ותקווה לעבור אותם בשלום כדי להגיע למשחק הראשון מול החבורה של עודד קטש בסגל מלא ועם מורל גבוה.

בצרפת יש כבר מי שמוכן להמר שמונאקו תהיה בפיינל פור. עלי טראורה, סנטר העבר של נבחרת צרפת ששיחק בין היתר גם במונאקו בשלהי הקריירה, הוא אחד מהם.

"אני שומע שאנשים חושבים אחרת, אבל בעיני מונאקו פייבוריטית מובהקת בסדרה הזאת", אמר טראורה בפודקאסט כדורסל צרפתי. "משום מה, נראה שמכבי שמחה לקבל את מונאקו אבל לדעתי היא טועה טעות מרה. היא לא מבינה כמה היא טעתה. מונאקו שיחקה כדורסל טוב יותר לאורך כל העונה, יש לה איכות בלתי נגמרת בסגל, ויש לה את כל כלי הנשק הנדרשים כדי להתמודד עם היתרונות של מכבי".

מייק ג'יימס, שחקן מונאקו. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
הקו האחורי של מונאקו עדיף? מייק ג'יימס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

לדבריו של טראורה, "המפתח מבחינת מונאקו חייב להיות הקו האחורי של מכבי תל אביב. אומרים שווייד בולדווין ולורנזו בראון הם צמד הגארדים הטוב באירופה, אבל בעיני מייק ג'יימס, ג'ורדן לויד ואלי אוקובו טובים יותר, וזה הזמן שלהם להוכיח את זה. מונאקו תהיה חייבת למצוא דרך להגביל את בולדווין ובראון, כי הם מייצרים 90% או 95% מההתקפה של מכבי תל אביב. הכל עובר דרכם. מונאקו צריכה לוודא שהם לא יצליחו להשפיע על הסדרה עד כדי כך".

כאמור, המשחק הראשון בסדרה יתקיים ביום שלישי הבא. כעבור יומיים ייערך משחק 2, וב-2 במאי הסדרה תעבור לתל אביב. במקרה של משחק רביעי, ייערך גם הוא בהיכל ב-4 במאי. אם הסדרה תיגרר למשחק חמישי ומכריע, או יתקיים ב-9 במאי במונאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully