וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולנו צריכים להתנצל בפני קטש. מכבי תל אביב הרבה יותר טובה ממה שדמיינו"

ב"באסקטניוז" סיכמו את העונה הסדירה ביורוליג, הודו בטעויות עם קטש ובולדווין, ובחרו בבראון לרכז המצטיין במפעל: "כמעט MVP"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.4/ספורט1

פלייאוף היורוליג כבר בפתח, אבל באירופה עדיין נמצאים בשלב הסיכומים של העונה הסדירה. ובאופן לא מפתיע, מכבי תל אביב מקבלת מקום של כבוד בסיכומים הללו. נראה שהצהובים שסיימו את העונה במקום החמישי, מתחילים לקבל את ההערכה שהם ראויים לה רגע לפני סדרת רבע הגמר מול מונאקו.

"אנחנו צריכים להתנצל בפני עודד קטש, ובפני כל הקבוצה של מכבי תל אביב. לא ציפינו שהיא תהיה קבוצה כל כך טובה", אמרו בפודקאסט של האתר "באסקטניוז" אתמול (שני). "קטש אימץ את התרבות של המועדון, הוא גרם לשחקנים להתחבר ולרוץ, ומכבי באמת רצה כמו משוגעת. מה שיפה זה שהיא רצה כמעט הכי הרבה ביורוליג, ועדיין מדורגת בין הקבוצות שמאבדות הכי מעט כדורים במפעל. זה סוג של פרדוקס. קטש בוטח בבראון ובבולדווין, הוא האמין שהם מסוגלים לשחק יחד וגרם להם לעשות את זה כמו שצריך. גם ההתקפה העומדת שלהם מהנה לצפייה, הם עושים הרבה תרגילים יפים. כל היורוליג צריך להתנצל בפני מכבי תל אביב ובפני קטש. צריך להעריך אותם, אולי נראה אותם בפיינל פור".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
ריספקט. קטש והשחקנים/דני מרון

באותו פודקאסט בחרו את שחקני החמישייה הראשונה של העונה, והכתירו את לורנזו בראון כרכז הטוב בליגה העונה.

"הוא הוביל את הליגה בייצור נקודות, מכבי תל אביב סיימה חמישית, הוא העמיד ממוצעים מרשימים וכל ההתקפה הייתה בידיים שלו ושל ווייד בולדווין. הוא ראוי להיכנס לחמישייה הראשונה בעמדת הרכז. הוא גם היה יכול להיות אפילו ה-MVP של העונה אם היינו מוציאים מהמשוואה את סשה וזנקוב. מה שהוא עשה במכבי תל אביב היה באמת בלתי ייאמן", אמרו. "לורנזו אולי שחקן ההגנה הטוב ביותר מבין הגארדים ההתקפיים בליגה. הוא השחקן הכי אול אראונד, הוא גם שחקן קלאץ'. היו הרבה סימני שאלה סביב מכבי, אבל המנהיגות של לורנזו, היכולות והנכונות שלו למצוא כימיה עם בולדווין, ולהוביל קבוצה חדשה לגמרי, זה פשוט ראוי להערכה. הוא הרכז הכי טוב ביורוליג נכון לעכשיו".

גם ווייד בולדווין קיבל התנצלות אחרי שבאותו פודקאסט פקפקו בו בתחילת העונה. בולדווין נבחר לחמישייה השנייה של העונה של חברי הפודקאסט. "הוא היה ה-MVP של החלק השני של העונה, הוא הוביל את מכבי בכמה משחקים חשובים ללא לורנזו, ועם כל סימני השאלה סביבו, עם כל איך שמדברים עליו ביורוליג, הוא השתיק את המבקרים. הוא היה קרוב מאוד להיכנס אפילו לחמישייה הראשונה של העונה, כי בחלק השני של העונה הוא היה פשוט יוצא מהכלל".

עוד בוואלה!

אחרי ארבעה חודשים וחצי: אלכס פויתרס חזר לסגל מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. דני מרון
"הרכז הכי טוב ביורוליג". לורנזו בראון/דני מרון

אגב, את פרס הכוכב העולה של העונה החליטו ב"באסקטניוז" להעניק לים מדר, כמעט בלית ברירה. "לא היה אף שחקן צעיר שנתן אימפקט אמיתי ביורוליג העונה, אבל צריך לבחור במישהו, אז בחרתי בים מדר", אמר הכתב דונאטאס אורבונאס. "אני אחד המבקרים הכי גדולים של מדר, קבלת ההחלטות שלו חשודה, אבל הוא עשה הבדל בכמה משחקים עם ההאסל שלו, עם ההגנה שלו על הכדור, לפעמים גם עם סלים חשובים בהתקפה. בחרתי בו די בלית ברירה, אבל הוא הבחירה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully