וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ארבעה חודשים וחצי: אלכס פויתרס חזר לסגל מכבי תל אביב

17.4.2023 / 19:30

שחקן הפנים שהתאושש מפציעה בכף ידו ישוב לפעילות מול הפועל גליל עליון (ג', 20:10), שבוע לפני פתיחת הסדרה נגד מונאקו ביורוליג. בראון וניבו ינוחו. הצפוניים חולמים על יתרון ביתיות ברבע הגמר

מכבי תל אביב חוגגת בתום העונה הסדירה של היורוליג/מכבי תל אביב בכדורסל

במשחק שהוקדם מהמחזור ה-26 בליגת העל בשל השתתפות מכבי תל אביב בסדרת רבע גמר היורוליג, הצהובים יארחו מחר (שלישי, 20:10) את הפועל גליל עליון וינסו לשמור על מאזן מושלם נגדה העונה, לאחר שניצחו את הצפוניים בשני המפגשים הקודמים, ובכלל בכל המשחקים בין הקבוצות מאז מאי 2008, אז נרשם גם ניצחון החוץ היחיד בהיסטוריה של גליל עליון על מכבי תל אביב.

עוד כדורסל ישראלי
"איש משכמו ומעלה": במכבי ת"א בירכו את בלאט, שישיא משואה
הפועל תל אביב המריאה לספרד: "אין לנו פחות יכולות מהצד השני"
א.א.ק אתונה תקפה, הפועל ירושלים טוענת: "מפיצה עלינו שקרים"

נמרוד לוי, הפועל גליל עליון. ברני ארדוב
נמרוד לוי והפועל גליל עליון חולמים על ביתיות ברבע הגמר/ברני ארדוב

עבור מוליכת הטבלה יהיה זה אחד משני המשחקים האחרונים לפני הפלייאוף בזירה האירופית, שייצא לדרך ב-25 באפריל. לקבוצה של עודד קטש שתי מטרות ברורות במשחקי הליגה השבוע, מחר וביום חמישי נגד עירוני נס ציונה - הראשונה היא לעבור אותם ללא פציעות, השנייה היא לנצח ולשמור על המקום הראשון בטבלה. אחרי שרשם את אותם חמישה זרים לחמשת משחקי הליגה האחרונים (ולא הלביש את דארן היליארד וסולימאן בריימו), המאמן עודד קטש בחר להעניק הפעם מנוחה ללורנזו בראון וג'וש ניבו, אבל הבשורה החשובה ביותר הגיעה מכיוונו של אלכס פויתרס: שחקן הפנים, שנותח בדצמבר בעקבות פציעה בכף ידו, נכלל בסגל וישוב לפעילות אחרי ארבעה חודשים וחצי, זאת כמובן כשהסדרה נגד מונאקו בפתח. בנוסף, יתלבשו למשחק ווייד בולדווין, בונזי קולסון, ג'רל מרטין והיליארד.

הניצחון על נס ציונה ביום שישי קירב את גליל עליון להבטחת המקום החמישי בסיום העונה, אך זו ממש לא המטרה האחרונה של ברק פלג ושחקניו, שרוצים להשיג אפילו את יתרון הביתיות בפלייאוף ולאחר שהפועל חולון פתחה את משחקי הבית העליון בשני הפסדים, החבורה מכפר בלום יודעת שאם תצליח להפתיע את אחת משלוש הראשונות היא תוכל להגיע למשחק מול האלופה עם הזדמנות לגזול ממנה את הביתיות בסדרת רבע גמר הפלייאוף, בה צפויות להיפגש חולון וגליל עליון על פי המיקומים העכשוויים בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully