וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איש משכמו ומעלה": במכבי ת"א בירכו את בלאט, שישיא משואה

17.4.2023 / 16:32

היו"ר שמעון מזרחי: "ציוני ברמ"ח איבריו ושס"ה גידיו". הבעלים אודי רקנאטי: "יותר מראוי". המנכ"ל עדלי מרכוס: "נתרגש ביחד איתו ממונאקו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.4/ספורט1

בכירי מכבי תל אביב הגיבו היום (שני) לבחירתו של דייויד בלאט, יו"ר הוועדה המקצועית במועדון, לאחד ממדליקי המשואות בטקס יום העצמאות בהר הרצל ביום שלישי הבא. כידוע, במקביל ליום הולדתה ה-75 של המדינה, הצהובים יופיעו בצרפת במשחק הראשון של סדרת רבע גמר היורוליג מול מונאקו.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי בירך: "דייויד בלאט בהחלט ראוי להדליק משואה ביום העצמאות ה-75 למדינת ישראל, כמי שהגיע לישראל עם נבחרת ארצות הברית למכביה וגמר אומר לקשור את עתידו עם מדינת ישראל. דייויד הטביע את חותמו כשחקן מוביל ולימים הגיע לרמות הגבוהות ביותר שקיימות בתפקידו כמאמן. כידוע, הוא זכה עם קבוצתנו מכבי תל אביב באליפות אירופה בשנת 2014 וכן אימן את נבחרת רוסיה וזכה עימה במירב התארים, כולל אליפות אירופה ומדליית ארד אולימפית. הוא אף הגיע לפסגה כמאמן בקבוצת NBA והגיע עם קבוצתו עד לסדרת הגמר. דייויד הינו ציוני ברמ"ח איבריו ושס"ה גידיו ובשיחות עימו אף למדתי עד כמה גדולה שאיפתו להיות שגריר של רצון טוב למדינת ישראל. כמי שזכה להדליק משואה ביום בעצמאות, ברורה לי לגמרי התרגשותו הרבה וכמה חבל שלא נוכל להיות עמו ביום מאושר זה, בו הוא עתיד להוסיף כבוד רב למועדון הכדורסל מכבי תל אביב".

דיוויד בלאט עם יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. אינסטגרם מכבי תל אביב, אתר רשמי
יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי עם דייויד בלאט/אתר רשמי, אינסטגרם מכבי תל אביב

אודי רקנאטי, מבעלי המועדון, מסר: "אני חושב שמדובר בבחירה ראויה ומכובדת מאוד. דייויד מחזיק בהישגים מדהימים. הוא עלה לארץ לאחר משחקי המכביה, השתקע פה, הקים משפחה לתפארת ונשאר קשור בכל נשמתו לארץ. הישגיו כשחקן, מאמן, וכמובן הישראלי הראשון שעמד על הקווים ב-NBA עם הישגים מדהימים, הולכים לפניו. דייויד הוא ג'נטלמן אמיתי, חבר בלב ובנפש ואדם שיותר מראוי להדליק את המשואה".

דייויד פדרמן, גם הוא מבעלי מכבי תל אביב, הוסיף: "זה כבוד גדול לדייויד ולמשפחה שלו. אנחנו מאושרים בשבילם, בשביל משפחת מכבי, משפחת הספורט וכל מדינת ישראל. נאחל לו בריאות טובה, המשך הצלחה ועשייה כפי שעשה לאורך כל השנים".

מנכ"ל המועדון עדלי מרכוס סיכם: "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מתמלא בגאווה ביום שאחד משלנו, כמו דייויד בלאט, מקבל כבוד כל כך גדול וראוי. איש משכמו ומעלה, איש עשייה וספורט. נחשוב עליו ממונאקו ונתרגש ביחד איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully