וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב המריאה לספרד: "אין לנו פחות יכולות מהצד השני"

17.4.2023 / 16:03

פרנקו לקראת רבע גמר היורוקאפ אצל חובנטוד (ד', 21:00, ספורט1): "כיף להיות במעמדים האלה, יש לנו הרבה ביטחון. נצטרך לשבש את השטף שלהם"

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 82:97/ספורט1

הפועל תל אביב המריאה היום (שני) לספרד לקראת המשחק נגד חובנטוד בדאלונה ביום רביעי הקרוב (21:00, שידור ישיר בספורט1) במסגרת רבע גמר היורוקאפ. כזכור, החל משלב שמינית הגמר כל המשחקים נערכים בשיטת נוקאאוט, כשהזוכה במפעל תשיג כרטיס ליורוליג בעונה הבאה. העולה מהמשחק הזה תפגוש את המנצחת בין גראן קנאריה לפריז באסקט.

מאז הניצחון על ונציה עוסקים בהפועל תל אביב בקבוצה הספרדית מסביב לשעון, צפו במשחקים שלה מהתקופה האחרונה, כולל הניצחון הקליל 64:92 על ג'ירונה בשבת. בהפועל מאמינים ביכולת שלהם לכפות משחק צמוד ולהעביר את הלחץ לספרדים המנוסים, שניצחו את רוב משחקי הבית שלהם העונה ללא קשיים רבים, ושאם יגיעו מספיק מרוכזים, יהיה להם סיכוי לעמוד במשימה. מחר יקיימו האדומים את האימון המסכם באולם שיארח את המשחק.

צפו בניצחון של הפועל תל אביב על ונציה בשמינית גמר היורוקאפ

תקציר: הפועל תל אביב - ונציה 80:90/ספורט1

המאמן דני פרנקו אמר לפני ההמראה: "נצטרך לראות איך נוכל לשבש את השטף והשקט הנפשי שהם משחקים בו, ולא לתת להם להקשות עלינו כמו שכל קבוצה ספרדית מקשה על קבוצות מישראל. יש שם המון שחקנים שמשחקים יותר משנה אחת ביחד, מה שמייחד אותם ועוזר להם למצוא אחד את השני יותר טוב מקבוצות אחרות. אבל גם מרגישים את זה עלינו השנה, אני חושב שחלק מהקפיצה קדימה שעשינו נבעה מזה שלא מעט שחקנים פה המשיכו מהשנה שעברה".

פרנקו המשיך: "לא יודע מה קורה בצד השני, אבל אצלנו לפחות יש חיבור טוב בתוך הקבוצה. יש לנו חסרונות כמו לכולם, אבל גם הרבה ביטחון ביכולת שלנו והשחקנים גם מרגישים את זה אחד כלפי השני. וכשמגיעים למגרשי חוץ לא פשוטים כאלה, מאוד חשוב דבר ראשון שהקבוצה שלך תהיה מלוכדת כי אתה יודע שאתה נכנס לאזור לא בדיוק ידידותי. אני לא חושב שיש לנו פחות יכולות מהצד השני, נצטרך שכל הגארדים יתנו לנו מה שהם יודעים כדי שנוכל לייצר יתרון שיוכל להביא אותנו למצב שאפשר לנצח".

המאמן הוסיף התייחסות להצלחה אישית שלא רשם בעבר במסגרת אירופית: "המפעל משוחק במבנה שונה מהעבר. השיטה הביאה אותנו לאן שאנחנו היום, ואני חושב שגם לאורך העונה היינו מאוד עקביים. ברמה האישית אני שמח שהמועדון נמצא פה ושהרבה דברים קרו לי בהפועל תל אביב, זה מקום שגדלתי בו בתור מאמן וכל פעם שהקבוצה מצליחה לעשות צעד קדימה למשהו מרגש וחדש, גם עבורי אישית זה מאוד מרגש. אבל מאמנים בסיטואציות האלה כל כך שקועים בהכנה, שהמשחק הופך להיות החלק הפשוט של האירוע. כיף להיות במעמדים האלה, בשביל זה אנחנו בכדורסל, כיף להרגיש את האווירה הזאת".

עוד בוואלה! ספורט

שחקן בדאלונה חושש מהפועל תל אביב? "שמענו שהם קנו כבר 3,000 כרטיסים"

לכתבה המלאה
עידן זלמנסון, הפועל תל אביב. דני מרון
מאמינים בעצמם. הפועל תל אביב/דני מרון

נכון לעכשיו כ-1,200 אוהדים אדומים רכשו כרטיסים דרך המועדון למשחק, וההערכה היא שעוד כמה מאות אוהדים יגיעו למשחק. במשחק הבית הקודם של חובנטוד נגד לונדון ליונס נכחו באולם 7,100 אוהדים של הקבוצה הביתית מתוך 12,500 מקומות באולם האולימפי בבדאלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully