וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פויתרס ינותח וייעדר בין 4 ל-6 חודשים, דיווח: בנדר מועמד

עודכן לאחרונה: 5.12.2022 / 18:24

שחקן מכבי תל אביב הפצוע בכף ידו יעבור התערבות כירורגית שתכריח את הצהובים להחתים מחליף ולבצע שינוי לפני אחרון בסגל לליגה עד סוף העונה. האקס הקרואטי ישוב?

תקציר: הפועל תל אביב - בודצ'נוסט 70:64/ספורט1

שחקן מכבי תל אביב, אלכס פויתרס, יעבור בקרוב ניתוח בידו עקב פציעה שמגבילה אותו ויושבת לארבעה חודשים לכל הפחות, כך אישרה היום (שני) מכבי תל אביב שמצפה לשובו תוך "ארבעה עד שישה חודשים"

במכבי תל אביב, שבסוף השבוע ירדה למאזן שלילי ביורוליג, מודעים לכך שזו פציעה שתפגע בהם משמעותית לקראת המשך העונה ותכריח אותם להחתים מחליף לפויתרס שהיה מוגבל מאוד מבחינה פיזית במשחקים האחרונים, מה שמסביר את הירידה הניכרת ביכולתו ובמספרים שלו.

אלכס פויתרס, מכבי תל אביב. דני מרון
אין מנוס מניתוח. פויתרס/דני מרון

לפני הביקור אצל באיירן מינכן ביום שישי האחרון בחר האמריקאי לנסות לשחק, אך הוא חש בכאבים. במשחקי הליגה האחרונים הוחלט לא לרשום אותו, אבל נראה שההחלטה על ניתוח הייתה בלתי נמנעת, ופויתרס יחמיץ חלק משמעותי מאוד מהמשך העונה של מכבי תל אביב. "אנו מאחלים לאלכס הצלחה בניתוח והחלמה מהירה", נמסר בנוסף מהמועדון.

בתקשורת היוונית כבר דווח שמי שעשוי להצטרף למכבי תל אביב בעקבות הפציעה זהו האקס דראגן בנדר, שרק השבוע פורסם ביוון שהוא מחוזר על ידי בולוניה ומונאקו וכעת ב-SDNA הוסיפו כי גם מכבי תל אביב הצטרפה למרוץ אחריו.

כידוע, בנדר הגיע למכבי תל אביב בחוזה לשבע שנים ב-2014 על ידי ניקולה וויצ'יץ' שראה בו אחד מכוכבי העתיד של הכדורסל הקרואטי והוא שב לקדנציה שנייה ב-2020, אחרי כארבע שנים ב-NBA. כיום משחק בנדר בן ה-25 באוברדוירו, אליה הצטרף בקיץ האחרון ובמדיה הוא מרשים עם 17.7 נקודות בממוצע לצד 6.6 כדורים חוזרים במסגרת הליגה הספרדית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי תל אביב דראגן בנדר. דני מרון
בדרך לקדנציה נוספת? בנדר/דני מרון

סגל הצהובים מונה נכון לעכשיו תשעה זרים, כשאוסטין הולינס לא רשום למשחקי הליגה, כך שאם יוחתם ויירשם זר נוסף, לקבוצה יתאפשר רק עוד שינוי אחד בסגל עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully