וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונזי קולסון: "אני רוצה להיות שחקן שרבים יזכרו"

פורוורד מכבי תל אביב התראיין לאתר היורוליג: "ידעתי שההתאקלמות תהיה קשה, נאלצתי לקחת צעד לאחור". לורנזו בראון: "הוא עשה לעצמו שם טוב"

מכבי תל אביב חוגגת בתום העונה הסדירה של היורוליג/מכבי תל אביב בכדורסל

כבר בעונת הבכורה שלו ביורוליג, בונזי קולסון הפך לשחקן יותר מלגיטימי בליגה הטובה ביותר באירופה והיווה גורם מרכזי להעפלתם של הצהובים לפלייאוף. הפורוורד, שמדורג שלישי בטבלת הקלעים בקבוצה, שני בריבאונדים וראשון בחטיפות, התראיין לאתר הרשמי של המפעל ודיבר על ההתאקלמות שלו.

"אני משחק חזק, מנסה להיות מנהיג. אני בחור שנמצא בכל מקום, זורק, תוקף את הטבעת, מוסר. אני מנסה להיות ה'דבק', השחקן שעושה דברים קטנים שאולי לא מופיעים בסטטיסטיקה", סיפר קולסון בן ה-27. "עברתי לשחק מעבר לים אחרי תקופה קצרה במילווקי באקס. באירופה התחלתי בדרושפאקה הטורקית, אחר כך שיחקתי בשטרסבורג ובקרשיאקה ומשם הגעתי לכאן, כך שהתברכתי בלשחק בערים טובות. הייתי ה-MVP בליגת האלופות ובליגה הצרפתית".

על המעבר ליורוליג סיפר: "זה בהחלט שונה מלשחק בליגות אחרות באירופה, זו הליגה הכי טובה באירופה והיא מאוד תחרותית. ידעתי שההתאקלמות תהיה קשה, להיות בליגה חדשה עם שחקנים מוכשרים סביבי, כל משחק קשה וכל משחק הוא הכי חשוב. הייתי צריך לקחת סוג של צעד אחורה, להבין את התפקיד שלי ולהיות מקצוען בו, אבל אני חושב שהלך לי מצוין. אני עדיין מתפתח, אני חושב שהשתפרתי מאז שהגעתי לכאן ועד עכשיו. אני אוהב להתחרות בשחקנים הכי טובים באירופה מדי משחק, זה עושה אותי יותר טוב, אני עדיין לומד ומפתח את המשחק שלי ומנסה להיות השחקן הכי טוב שאני יכול".

שחקן מכבי תל אביב בונזי קולסון. דני מרון
התאקלם מצוין. בונזי קולסון/דני מרון

עוד על מכבי תל אביב

בונזי קולסון מתקרב להארכת חוזהו במכבי תל אביב
אחרי ארבעה חודשים וחצי: אלכס פויתרס חזר לסגל מכבי תל אביב
"איש משכמו ומעלה": במכבי ת"א בירכו את בלאט, שישיא משואה

כוכב נוסף של מכבי תל אביב, לורנזו בראון, התייחס לשיתוף הפעולה עם קולסון: "בונזי הוא בחור שונה. בשנה שעברה שיחקתי עם מישהו כמוהו, ג'ון בראון. יש להם מנטליות די זהה על המגרש. אנרגטיים, כיף לשחק איתם. אני חושב שהוא עשה לעצמו שם טוב. הוא איום מבחינה הגנתית ואני חושב שזה דבר טוב להביא לשולחן בכדורסל האירופי. יש לו את הגודל, בצד ההתקפי הוא תמיד היה סקורר. הוא בחור מצחיק, תמיד במצב רוח טוב. אף פעם לא ראיתי אותו מבואס. הוא מביא המון אנרגיות לקבוצה, זה יתרון בשבילנו".

קולסון הוסיף: "אני מנסה להיות שחקן שמביא אנרגיה, עושה את ההבדל, להבין את השיטה של מכבי ושל המאמן עודד קטש, וללמוד משחקנים אחרים. המרוץ צמוד, אנחנו מרוכזים בעצמנו ומתכוננים לכל משחק כמו תמיד. אנחנו מנסים להשתפר כקבוצה וכמובן לנצח משחקים, לעלות לפיינל פור ולנסות לזכות באליפות. אנחנו על המסלול הזה. אני רוצה להיות שחקן שאנשים רבים יזכרו, אז כשאני על המגרש אני מנסה לעזור לקבוצה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully