וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה: "זה לא מספיק כדי להישאר", מימר: "קצת להשלמת המשימה"

מאמן סקציה נס ציונה השלים עם סיכויי ההישרדות של קבוצתו אחרי ההפסד 2:1 לבני ריינה: "כל העונה שלנו נראית ככה, כנראה שזה הגורל". בצד המנצח חגגו: "ברצף מדהים, בלומפילד? מלחמת עולם"

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 1:2 על סקציה נס ציונה/ספורט1

אחרי הניצחון 1:2 הערב (שבת) על סקציה נס ציונה ואיבוד הנקודות של עירוני קרית שמונה, במכבי בני ריינה יכולים לנשום עם מרחק 5 נקודות מעל הקו האדום. העולה החדשה השנייה תחת שלומי דורה, נמצאת עמוק בתחתית הטבלה, מרחק 9 נקודות מהמנצחת של הערב שבמקום ה-12.

עוד בכדורגל ישראלי

שלומי דורה מאמן סקציה נס ציונה. דני מרון
איבד תקווה? דורה/דני מרון

שלומי דורה על הפסד נוסף שסיבך את קבוצתו בתחתית: "אי אפשר שלא להיות מאוכזב. תוך חודש וחצי מפסידים פעמיים לאותה קבוצה באותה מתכונת. כנראה שזה מה שנגזר וזה הגורל. לא מספיק לנו להישאר בליגה, זה ספורט. ברור שאנחנו רוצים להישאר, יש דברים שמשפיעים על שחקנים. היינו במשחק לאורך כולו. נתנו לנו גול בתוספת זמן, חזרנו משם. פעמיים ספגנו מטעויות. כל העונה שלנו נראית ככה, צריך לנתח ולהבין טוב טוב איפה טעינו ומה עשינו לא נכון".

על הפחד מירידת ליגה: "נס ציונה זה לא מועדון שיש לו מסורת של 20 שנים ברצף בליגה. עולים ויורדים הרבה, מועמדים לרדת ליגה מתחילת העונה. זה לא פחד, זה לחץ בתחתית".

ניב אנטמן על ההפסד הקריטי: "הרבה דברים לא עבדו. זה היה משחק עונה מבחינתנו. ספגנו גול בדקה קריטית וזה הרס לנו את ההמשך לחצי השני, הפסד כואב. חדר ההלבשה שלנו מאוד מגובש, האמנו עד הרגע האחרון. באנו בגישה טובה, היו לנו שבועיים להכין את עצמנו, לצערי פחות הלך. יהיה מאוד קשה להרים מורלית, כמה שנראה שהסיכוי קלוש. שחקנים משחקים בשביל חוזה לעונה הבאה, לחזור לשחק בליגת העל".

מאמן בני ריינה שרון מימר. דני מרון
קרובים להבטיח הישארות. מימר/דני מרון

שרון מימר על עוד ניצחון חשוב: "ההרגשה מטורפת. במאני-טיים כל ניצחון הוא קריטי. חמישה משחקים עם 11 נקודות זה רצף מדהים. עוד קצת ואנחנו עושים את המשימה וממשיכים הלאה. נס ציונה לא קבוצה פראיירית בכלל. מגיע להם כל הכבוד, מי שראה את המשחק נהנה משתי קבוצות שמשחקות פתוח. נהנה היום, מחר הראש בהפועל תל אביב".

על השינוי בקבוצה לקראת סיום העונה: "בינואר שיפרנו את הקבוצה, הגיעו שחקנים שסייעו לנו. התחרות על ההרכב היא גדולה. נכנסנו למוד שהעיר אותנו מהחשש לרדת ליגה. היה אסור לנו להתבלבל. בלומפילד? תהיה מלחמת עולם. כל הקבוצות בפלייאוף התחתון הן שוות".

שלומי אזולאי על השער והניצחון: "ההרגשה טובה ומספקת, אבל זה זמני. יש דרך ארוכה להישאר. לא מרגישים את הלחץ באימונים, המועדון לא משדר את זה. זה משחק לטובתנו. לא איבדנו אמונה לרגע, שרון החייה את הקבוצה מחדש. נשאר עוד קצת, מקווים להשלים את המשימה. לחזור להבקיע? מרגיש טוב, הדבר שאני הכי רוצה זה להשאיר את הקבוצה בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully