וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "אני בשוק, הפסד אכזרי". חזיזה על הגול השני: "נראה שהכדור יצא"

מאמן מכבי חיפה על ההפסד בטדי: "כנראה שבכל עונה אנחנו חייבים לעשות את זה קשה". הקבוצה תדרוש מאיגוד השופטים את השיחה עם שופטי המסך בהחלטות השנויות במחלוקת. זיו אריה: "השחקנים הגברים שלנו לא ויתרו, זה ניצחון בעיקר של לב"

התגובות של מכבי חיפה והפועל ירושלים אחרי הניצחון 1:2 של האדומים בטדי/ספורט1

הכבשה האדומה-שחורה שלה: מכבי חיפה הפסידה הערב (שבת) בפעם השנייה העונה להפועל ירושלים, כשנכנעה לה 2:1 בטדי אחרי סיומת מדהימה. האלופה הובילה משער של אצילי (68) אחרי לא מעט החמצות ונראתה בשליטה מוחלטת, אבל כ-16 אלף אוהדים ירוקים ראו מהפך אדיר בטדי והפסד שני העונה אצל הירושלמים. בדש (82) השווה בפנדל אחרי התערבות VAR ושלום בישל לביטון את שער הניצחון (90) אחרי תצוגה הגנתית מאכזבת. הפועל באר שבע תוכל להקטין את הפער בפסגה לחמש נקודות.

במכבי חיפה סבורים שהשער השני של הפועל ירושלים היה לא חוקי, מאחר שנראה כי הכדור עבר את הקו ויצא החוצה, לפני שהראל שלום עבר את סונדגרן. חיפה תגיש בקשה לאיגוד השופטים לקבל את הסאונד של שופטי המסך בהחלטות על הפנדל והשער של הפועל ירושלים.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. ברני ארדוב
איך זה קרה? בכר/ברני ארדוב
דניאל סונדגרן, עומר אצילי, דולב חזיזה שחקני מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
נארו בשליטה מוחלטת. מכבי חיפה מתכוננת לרצף קשה/ברני ארדוב

ברק בכר: "איך שהתפתח המשחק הזה, אני עדיין בשוק. היינו דומיננטיים, הובלנו בצדק, ובסוף משני מקרים, אחר בפנדל, אחד מכדור שאולי יצא, הפסדנו. זה הכדורגל, ולפעמים זה נגדנו. הרגשנו כבר שאנחנו מנצחים, אבל כנראה שבכל עונה אנחנו חייבים לעשות את זה קשה".

בכר נשאל על 16 אלף הצופים שהגיעו במיוחד לירושלים, וענה: "זה מאכזב, אבל זה כדורגל. כמו שבכל השנה אנחנו נותנים דברים יפים לקהל, גם היום ניסינו, ונלחמנו והובלנו בצדק, יצרנו מצבים, לצערי המשחק התהפך בצורה כזאת.

"אין לי מה להתעסק בשופט, כי הפסדנו, ואנחנו צריכים להתאושש מהפסד אכזרי, ומצפה לנו משחק קשה במחזור הבא ביום ראשון באשדוד. בשנה שעברה בשלב הזה הפסנו 3:0 לנתניה והיינו מחרידים. היום לא היינו כאלה רעים. היינו ברצף טוב, ונרצה להתאושש".

דולב חזיזה: "היינו הרבה יותר טובים, הפסדנו משום מקום. הובלנו, נכנסנו קצת ללחץ, וספגנו שני שערים איכשהו. לא יודע אם יצא הכדור בשער השני, לא רוצה שירחיקו אותי שוב, ועכשיו יש לנו משחקים קשים ונצטרך לקחת את הנקודות, אין מה לעשות, זה צריך ללכת קשה, וזה הכדורגל. פתאום נגיעת יד זה פנדל, גול שנראה שהכדור יצא והיה מעבר לקו... אבל זאת התוצאה, נצטרך להרים את כולם, כי מצפה לנו משחק קשה בשבוע הבא. בסך הכל היינו טובים, ונצטרך להחזיר לקהל האדיר הזה. היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש את השני, חבל".

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
ניצחון מרגש. ירושלים חוגגת/ברני ארדוב

זיו אריה: "יגידו שאני שחצן, אבל אגיד את מה שאני באמת חושב. במשחקים הקודמים הרגשנו ממש מצוין נגדם, היום קצת פחות, הם כבר עשו את ה-0:1, והיום השחקנים הגברים האלה שלנו לא ויתרו ועבדו קשה, זה ניצחון בעיקר של לב.

"אמרתי לשחקנים שהפלייאוף העליון יותר קשה הגנתית אבל יותר קל התקפית, יש לנו המון שטחים עם הכדור, ועם השטחים אנחנו יכולים להיראות הרבה יותר טוב. ידענו שיהיו לנו שטחים ומעברים.

"עדיף לנו היה עם האווירה הזאת היום בטדי, אנחנו יותר טובים במשחקי חוץ. אם קלקלנו לחיפה, ננסה לקלקל גם לבאר שבע. זה אתגר גדול, ואנחנו רוצים להמשיך ליהנות מכדורגל. המקום הרביעי? אנחנו לא רוצים להתעסק בדברים שלא תלויים רק בנו".

אופק ביטון, כובש שער הניצחון: "כיף גדול, מאושר מאוד אחרי הרבה זמן שלא כבשתי. שיחקנו מעולה היום, ניצחון שלישי ברצף וממשיכים קדימה. הראל עשה מהלך ענק, הוא צריך להמשיך ככה ובטוח שהוא יבקיע. הולך לי עם מכבי חיפה, גם עם החיפאית השנייה האמת. אני שמח שעשיתי השנה התקדמות בנושא הבקעת השערים. אנחנו מנסים לנצח כל משחק, אם יבוא כרטיס לאירופה אז יבוא. המטרה עכשיו לנצח גם את הפועל באר שבע, אחרי שלא הצלחנו בשלושת המשחקים מולם".

משחקי המחזור הבא בפלייאוף העליון:

הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (שבת, 18:30)
מכבי נתניה - מכבי תל אביב (שבת, 20:00)
מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה (ראשון, 20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully