וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' עונה לשרצקי ונשאר אופטימי לגבי מאבק ההישרדות

קרית שמונה ממשיכה להסתבך, אבל המאמן נותר רגוע וגם התייחס לבעלים: "אבא שלי לימד אותי לעבוד קשה ולהוכיח שאני זה צודק"

תקציר ה-1:1 של הפועל חדרה מול עירוני קרית שמונה/ספורט1

עירוני קרית שמונה הסתבכה הערב (שבת) עוד יותר במאבק נגד הירידה אחרי 1:1 בחוץ נגד הפועל חדרה. בני ריינה ניצחה את סקציה נס ציונה במשחק המקביל ולכן כרגע קרית שמונה כבר 5 נקודות מתחת לקו האדום.

שחקני עירוני קרית שמונה, רועי קהת, ניר דרורי. מאור אלקסלסי
התחילו את המחזור 3 נקודות מתחת לקו האדום, סיימו אותו בפיגור 5. שחקני קרית שמונה/מאור אלקסלסי

למרות המצב הלא טוב של קרית שמונה בטבלה, המאמן סלובודן דראפיץ' נשאר אופטימי כשסיכם את המשחק: "ראו מההתחלה מי הקבוצה הדומיננטית במגרש. יש לפעמים עונות קשות, אבל ב-3 המשחקים אחרונים חזרנו מפיגור. נשארו עוד 4 משחקים עד סוף העונה ונילחם עד הסוף. יש לנו עכשיו שני משחקים נגד נס ציונה וריינה ואנחנו חייבים לנצח אותם. אם נעשה את זה נהיה חזק בתמונת ההישארות".

דראפיץ' נשאל על הדברים הקשים שאמר עליו הבעלים איזי שרצקי לפני כמה ימים והשיב: "כשהייתי כדורגלן צעיר, אבא שלי ז"ל אמר לי שהמאמן ובעל הבית תמיד צודקים ושהמשימה שלי היא להוריד את הראש, לעבוד קשה וכל הזמן להוכיח לכולם שאני זה שצודק".

איבן בכר שכבש שער שוויון בתוספת הזמן: "אני שמח שכבשתי, אבל אני מאוכזב שלא הצלחנו לנצח. זה רגע קשה כי זה היה משחק מאוד חשוב. תיקו זו לא התוצאה שרצינו, אבל נילחם עד סוף העונה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. מאור אלקסלסי
כעס גדול על השופטים. קורצקי/מאור אלקסלסי

בחדרה כעסו מאוד על צוות השיפוט בראשות רועי ריינשרייבר. בדקה ה-72 איתי בן שבת האורח ספק הכשיל את סמי בוראר ללא תגובת השופט, קרית שמונה יצאה להתקפת מעבר והשוער רובי לבקוביץ' נגע ביד מחוץ לרחבה והורחק. ב-VAR בדקו ופסקו שלא מגיע לחדרה פנדל - שגם היה מוביל לביטול האדום לשוער.

"מאוד מתסכל", אמר מנחם קורצקי, "קשה לי לדבר בגלל טעויות שקרו. אני חושב שהסתבכנו מאוד היום ולא באשמתנו. אני לא רוצה לדבר על השיפוט".

חדרה עדיין מרוחקת 7 נקודות מהקו האדום וכעת נותרו בקופה רק 12 נקודות, אבל קורצקי חושש והוסיף: "ידעתי שקרית שמונה יודעת לחזור. חבל, ממש כואב. אני מקווה שמפה לא נסתבך יותר. אנחנו רחוקים מאוד מלגמור את העונה".

מנשה זלקה אמר: "בסופו של דבר הכי חשוב ששמרנו על הפער מהקו האדום. אם רובי לא היה מורחק היינו משיגים 3 נקודות כי קרית שמונה לא סיכנה אותנו. המטרה מתחילת העונה היא להישאר בליגה ועדיין לא עשינו את זה. זו המטרה היחידה".

* המשטרה עיכבה לחקירה תושב חדרה בחשד שהשליך כוס מים לעבר השופט הרביעי. בסיום החקירה הורחק החשוד ל 60 יום ממגרשי הכדורגל.

המשחקים שנותרו להפועל חדרה:

בית"ר ירושלים (חוץ)
הפועל חיפה (בית)
בני סכנין (חוץ)
הפועל תל אביב (בית)

המשחקים שנותרו לעירוני קרית שמונה:

סקציה נס ציונה (בית)
בני ריינה (חוץ)
הפועל תל אביב (חוץ)
בית"ר ירושלים (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully