וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי ביקר: "שופטים לא עומדים בחוקים". בן שמעון: "כנעאן צעק 'תעזור לי'"

עודכן לאחרונה: 15.4.2023 / 22:56

במכבי תל אביב ביקרו את השופט. קראנקה: "בחיים לא ראיתי שופט שיורד מהמגרש לפני השחקנים". על ההחמצות של זהבי: "הוא כבש". דאגה באשדוד מהפציעה של כנעאן

התגובות אחרי המשחק בין מכבי תל אביב למ.ס. אשדוד/ספורט1

מכבי תל אביב סיימה הערב (שבת) ב-1:1 מתסכל בבית מול מ.ס. אשדוד, בעוד משחק מאכזב עבור הקהל הצהוב, ששוב יוצא מתוסכל. ערן זהבי שוב היה במרכז ההתרחשויות, כאשר כבש שער יפה בדקה ה-79 בנגיחה, אבל לפני כן רשם שתי החמצות ענקיות. אקולטסה עקץ בפנדל (72) לאשדוד, ובסופו של דבר הצהובים לא ידעו לנצל את ההפסד של מכבי חיפה ועדיין רחוקים מהפסגה.

המשחק היה עצבני מאוד, גדוש בכרטיסים צהובים, ובסוף השחקנים של מכבי תל אביב זעמו על השופט ששרק לסיום - על אף שבתוספת הזמן המשחק בקושי שוחק. שחקני מכבי תל אביב אף זעמו על מוחמד כנעאן שנפצע לפני הסיום - אבל לפחות על פי צילומי הטלוויזיה והתגובה הנסערת של קשר אשדוד, בקבוצה חוששים שמדובר בפציעה קשה. כנעאן נשכב על הדשא למשך דקות ארוכות והתפתל מכאבים כשהוא אוחז בברכו, ומאמן אשדוד רן בן שמעון הסביר שנכנס לשטח המגרש כי השחקן קרא לעברו בבהלה "תעזור לי".

צפו בתקציר המשחק

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד/ספורט1
ערן זהבי מכבי תל אביב נאאל עודה. אריאל שלום
עצבני ומתוסכל. זהבי/אריאל שלום

מאמן מכבי תל אביב אייטור קראנקה נראה מאוד עצבני בסיום: "זה עוד משחק שבו היו לנו הרבה הזדמנויות לנצח, ולא הצלחנו - כך שנתנו שתי נקודות. לא הייתי עצבני, עברתי מאות שחקנים בקריירה, אבל בחיים לא ראיתי שופט שיורד מהמגרש לפני כל השחקנים, והמון אנשים מהספסל שנכנסים למגרש כדי לטפל בשחקן. אני מקווה שלא קרה לשחקן שום דבר רציני, אבל מעולם לא ראיתי שופט עוזב את המגרש לפני כל השחקנים. לא אדבר על ההחלטות שלו, אלא על ההתנהגות שלו".

על זהבי וההחמצות שלו: "הוא כבש. נכון שהוא החמיץ, אבל מי שמחמיץ אלה השחקנים שנמצאים שם, והוא תמיד יכול לכבוש, והיום הוא כבש ונתן לנו נקודה".

ערן זהבי בא בטענות קשות כלפי השיפוט במשחק: "לא הצלחנו לנצח ואני לוקח אחריות על ההחמצה הראשונה שלי. היינו צריכים להוביל 0:1 בגול שנפסל. למיטב ידיעתי אני חושב שמגיעים אלינו שופטים לעשות הרצאות וכל הבולשיט הזה ובסוף הם לא עומדים בחוקים. למיטב הבנתי הוואר יכול להתערב בהחלטת שופט, יום אחד יש ואר ויום אחד אין. פעם מתערבים ופעם לא. אני מעדיף לא להגיב לזה. ראיתי את כל הזוויות האפשריות, ראיתי מתי הכדור יוצא מהרגל. הכול נתון להחלטת השופטים שם למעלה. לטעמי לא היה אופסייד ואם לא מוכיחים את זה במאה אחוז, לא יכולים לפסוק על זה. לפעמים יש ואר במגרש באשדוד, לפעמים אין. זה תמוה. יש דברים קטנים שלפעמים משנים מומנטומים של משחק. במקום להוביל 0:1 באנרגיות, אז אנחנו סופגים שער בצד השני. הייתי לא מרוכז בהחמצה וכל כך עצבני וחבל".

"היתה קבוצה אחת על המגרש היום. לא זוכר שדניאל פרץ נפל על המגרש, אבל זכורות לי הרבה החמצות שלנו ומצבים. היו משחקים שסיימנו בתיקו והפסדנו. צריך לכבד אותנו, עוד לא הפסדנו בפלייאוף העליון. מתכוונים לעשות כל מה שאפשר עד הסוף ולא לוותר".

מוחמד כנעאן מ.ס. אשדוד נפצע. אריאל שלום
תמונות מדאיגות. כנעאן פצוע/אריאל שלום

רן בן שמעון על הפציעה של כנעאן: "נכנסתי למגרש פעם ראשונה בזמן משחק כי הוא צעק לי 'תעזור לי'. זה לא היה בשביל לבזבז זמן, נקווה שהוא בסדר".

על המשחק אמר מאמן אשדוד: "מכבי היו יותר טובים, אין ספק, אבל דווקא במשחקים כאלה אפשר לנצח, כשהיריב לחוץ לנצח ומפקיר את החלק האחורי. היינו בתקופה מדהימה, ואנחנו היינו אלה שוויתרנו עליה. לשנות מומנטום זה קשה מאוד בספורט, ואני שמח על הנקודה הזאת.

"לפעמים לאונייה ולגוף גדול קשה לשנות כיוון. נהיה צריכים להוית יותר ממוקדים במרכז המגרש, ולהתכונן. אנחנו אחרי שבוע קשה. חבר טוב שלי, ניני עשור, מטבריה, איבד שני ילדים יקרים, והשבוע הכל התגמד לי בחיים".

יואב ג'רפי על כנעאן: "התגובה שלו על הדשא הלחיצה את כולם, הוא משמעותי לנו ואנחנו דואגים לו, נקווה שזה לא מה שאנחנו חושבים. הוא יעשה צילום, ונקווה. הוא קצת נלחץ מהכאב". על המשחק: "באחד המגרשים הכי קשים בארץ, תיקו זה טוב לנו, עצרנו את כדור השלג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully