וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בבאר שבע: יונתן כהן, ריקן וקנדיל שוב מחוץ לסגל

מכבי תל אביב לא זימנה את השלושה בפעם השנייה ברציפות לקראת אשדוד (20:00, ספורט2). הצהובים מצפים שהשינוי של כהן יבוא ממנו ומאמינים כי היכולת מהקדנציה הקודמת ניתנת לשחזור. סבוריט שב לסגל מהצהובים במקום פיבן, עתיד קראנקה עשוי להיות מוכרע מול קבוצות הביניים

תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל באר שבע בטרנר/ספורט1

יונתן כהן, אבי ריקן ומאור קנדיל, שהוצאו מסגל מכבי תל אביב למשחק מול הפועל באר שבע, לא הוזמנו גם למשחק הערב (שבת, 20:00, ספורט2) מול מ.ס. אשדוד. המאמן אייטור קראנקה החליט לא לבצע שום שינוי מקצועי בסגל למעט חזרתו של אנריק סבוריט מצהובים. הספרדי שלא היה בסגל מול הפועל באר שבע, יחזור וגם אמור לפתוח בהרכב במקום ניר ביטון. סבוריט ייכנס לסגל במקום שחר פיבן.

שינוי נוסף בהרכב מכבי תל אביב מלבד סבוריט, אמור להיות פארפה גיאגון במקום גבי קניקובסקי. ייאגון שיחק היטב מהרגע שנכנס כמחליף באצטדיון טרנר ואף סחט את הפנדל סמוך לשריקה לסיום, ממנו כבש ערן זהבי ומכבי תל אביב ניצחה.

יונתן כהן, מכבי תל אביב. אריאל שלום
השינוי יבוא ממנו? יונתן כהן/אריאל שלום

עוד במכבי תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

יונתן כהן כאמור לא הוזמן שוב למשחק ובמכבי תל אביב רוצים לראות את השינוי אצלו באימונים במהלך הימים בקרית שלום. במועדון לא חושבים לרגע שאי אפשר לקבל את השחקן שעזב את ישראל ושהיה אחד הטובים בליגת העל והציפייה היא שזה יבוא מהשחקן, אפילו שבמערך הנוכחי של מכבי תל אביב שמשחקת עם שני חלוצים טבעיים, קשה לו מאוד לקבל דקות משמעותיות.

אחרי הנקודות שצברה מכבי תל אביב מול הגדולות, הפועל באר שבע ומכבי חיפה, קיימת ציפייה במועדון לראות הערב מול מ.ס. אשדוד את אותה תשוקה והתלהבות גם מול קבוצה בפרופיל נמוך יותר. הרבה מהסיבות שהביאו לכך שמכבי תל אביב נמצאת 10 נקודות ממכבי חיפה, נעוצות במשחקים שהיו מול קבוצות כמו הפועל ירושלים ובני סכנין שבאו לבלומפילד ולא נכנעו. חלק מההחלטה אם להשאיר את קראנקה לעונה נוספת, יבוא מההופעות שנותרו עד סוף העונה מול הקבוצות מדרג הביניים של הפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully