וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נענשה בסגירת היציע הצפוני נגד מכבי תל אביב

13.4.2023 / 20:30

הירוקים נקנסו גם ב-40 אלף ש"ח בעקבות השלכת אבוקות של אוהדים נגד מכבי נתניה. מכבי תל אביב נענשה בסגירת שערים 10-11 לשני משחקים בפועל

אוהדי מכבי תל אביב מדליקים אבוקות במשחק נגד מכבי חיפה/מערכת וואלה! ספורט

מכבי חיפה נענשה בקנס של 40 אלף ש"ח ובסגירת היציע הצפוני העליון והתחתון למשחק אחד בעקבות זריקת אבוקות במשחק נגד מכבי נתניה. בפסק הדין שלו כתב הדיין גיורא לנדאו: "בית הדין עושה ככל שעולה על ידו להגן על ציבור הצופים כנגד התופעה הנפשעת והמסוכנת של שימוש באמצעים פירוטכניים. דומה כי בית הדין נאלץ להגן על האוהדים מפני עצמם".

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
נענשו בגלל האבוקות. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב נענשה בסגירת שערים 10-11 לשני משחקים בעקבות האבוקות הרבות במשחק נגד מכבי חיפה, כך הוחלט הערב (חמישי) בתום דיון בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

מכבי תל אביב כבר נענשה העונה בסגירת השערים מאחורי השער ובמהלך העונה אף הותקנה רשת במטרה למנוע את השלכת האבוקות לכר הדשא, אלא שגם בשבוע שעבר נגד מכבי חיפה נדלקו ביציעים עשרות אבוקות וחלקן הושלכו לכר הדשא. לכן, נענשה מכבי תל אביב בסגירת שערים 10-11 לשני משחקים בנוסף לקנס כספי בסך 40 אלף שקל. המשמעות היא שאחרי המשחק בשבת נגד מ.ס. אשדוד, מכבי תל אביב תסיים את העונה ללא שערים 10/11 שיישארו ריקים במשחקים נגד הפועל ירושלים והפועל באר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אבוקות ביציע אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
אבוקות ביציע אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

"לא פעם ולא פעמיים כתבנו בהחלטותינו על הסיכון בהדלקת אבוקות ביציעים מלאים אוהדים והשלכתם לכר הדשא תוך כדי סיכון של היושבים ביציע כמו גם של השוהים על כר הדשא ועל כן אין צורך להכביר עוד במילים. אין לנו גם כל ספק כי במקרה זה מדובר במעשה מאורגן של הצתת כמות ניכרת של אבוקות ביציע עמוס לעייפה, והשלכת חלק מהן לכר הדשא, דבר הגורם להפסקתו של המשחק", טענו דייני ההתאחדות.

אגב, מכבי תל אביב גם ספגה עונש על תנאי בסך 6,000 שקלים בעקבות איחור הקבוצה בעלייה לכר הדשא מכיוון שנערך טקס למען ילדי וראייטי.

לאחר שהתבשרו על העונש, הצהובים הודיעו כי הם יערערו ומסרו הודעה בתגובה: "לא יתכן כי מכבי תל אביב שוב תספוג ענישה כה מחמירה, בטח ביחס להשקעה הכספית העצומה וכן השקעה במשאבים אותם משקיע המועדון על מנת לתפוס את אותם אוהדים ולבצע פעולות מונעות ואין לכך יחס תואם בבית הדין. המועדון נענש השנה בעונשים חמורים יותר מכל מועדון אחר בטח בהשוואה לעבירות זהות של מועדונים אחרים הנענשים 'בצורה אחרת'. סעיפי האישום בגינן עומד המועדון לדין ובהתאם גם רף הענישה הם כמעט תמיד החמורים והמחמירים ביותר - ואנחנו שואלים עד מתי? עד כאן. מה הטעם להתייצב בבית הדין כשבסופו של דבר העונש אינו שקול או מתייחס בצורה זהה לנסיבות דומות או זהות של מועדונים אחרים ולכן בכוונתנו לערער לבית הדין העליון על ההחלטה שניתנה הערב בבית הדין
 המשמעתי".

גם מכבי חיפה עמדה לדין בעקבות זיקוקים שהדליקו אוהדיה במשחק נגד מכבי תל אביב, אך היא נקנסה ב-10 אלף שקלים לאור הצלחת הקבוצה לתפוס רבים מאותם פורעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully