וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה לאוהדים: "אנחנו לא נרים ידיים, אם אתם לא תרימו"

12.4.2023 / 17:22

מאמין עדיין באליפות או שולח מסר מפייס לאוהדים? מאמן מכבי תל אביב לא רק מבקש משחקניו לחשוב כבר על העונה הבאה, הוא גם כנראה מנסה לבנות מחדש את האמון עם האוהדים בתקווה שישאר לעונה נוספת

תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל באר שבע בטרנר/ספורט1

עבור חלק גדול בקרב אוהדי מכבי תל אביב גזר הדין של המאמן אייטור קראנקה כבר נקבע, ברשתות החברתיות ניתן לראות לא מעט התבטאויות על כך שמכבי תל אביב צריכה לחפש מאמן חדש לעונה הבאה וגם לא מעט אנשי תקשורת חושבים כך, וזאת בזמן שבמועדון רחוקים לגמרי מקביעה זו וטוענים שאם קראנקה יהיה אחראי על פלייאוף מוצלח ויזכה בגביע המדינה, הוא יזכה להמשיך עונה נוספת.

המאמן הספרדי מקפיד לומר בכל פעם שנשאל על כך כי הוא נמצא תחת חוזה לעונה נוספת שבכוונתו לכבד ושברצונו להישאר בישראל, וגם אחרי הניצחון בטרנר הצהיר "מבחינתי העונה הבאה כבר התחילה". לא ברור אם קראנקה מודע להלך הרוח בקרב אוהדים וספק אם מה שכתב במהלך החג בחשבונותיו ברשתות החברתיות נועד כדי לפייס אותם או שהוא באמת חושב כך, אבל המאמן שלח מסר נוסף אחרי הניצחון הדרמטי בטרנר על הפועל באר שבע שלשום, הפעם כזה שהופנה לאוהדים.

המסר של קראנקה לאוהדי מכבי תל אביב

"אנחנו לא נרים ידיים, אם אתם לא תרימו. תמכתם בנו עד הרגע האחרון והניצחון מוקדש לכם", כתב קראנקה לאוהדי מכבי תל אביב ברשתות החברתיות. למרות זאת, ספק אם בעתיד הקרוב משהו ישתנה ביחס של אותם אוהדים שכבר חושבים שמכבי תל אביב צריכה להחליפו במאמן אחר, אבל כאמור מבחינת הגורמים הקובעים במועדון אין זלזול בקראנקה, אלא להיפך - התחושה היא שככל שהזמן עובר, קראנקה לומד את הקבוצה עוד יותר ועל כן הוא יישפט בהתאם להתוצאות בחודש הקרוב בליגה ובגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully