וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גלזר: "האוהדים ששורקים לי ירימו אותי כשנזכה בתואר"

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 18:31

לפני אשדוד (שבת, 20:00 בספורט2), קשר מכבי תל אביב ענה למבקרים: "הקהל יכול למחות, לא לוקח אישית. יונתן כהן? מהר מאוד אנשים יאכלו את הכובע". קראנקה: "לא קורא מה כותבים ברשתות". אימון ראשון לעידן נחמיאס אחרי כארבעה חודשים

תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל באר שבע בטרנר/ספורט1

אייטור קראנקה כנראה ניסה להעביר מסר לאוהדי מכבי תל אביב במהלך החג כאשר כתב להם ברשתות החברתיות ש"אנחנו לא נרים ידיים אם אתם לא תרימו", אבל גם הוא יודע שמעידה בשבת נגד מ.ס. אשדוד (20:00, ספורט2) תחזיר את הקבוצה צעד אחורה אחרי הניצחון בטרנר על הפועל באר שבע ביום שני.

"אני כאן כדי לנצח משחקים ולהביא תארים. אני רוצה להלחם על כל משחק ועל הגביע ולשחק באירופה", אמר קראנקה במסבי העיתונאים לקראת המשחק הקרוב. "אני מכיר את עצמי, מכיר את השחקנים ואת המועדון. צריך לקחת החלטות ולפעמים אנשים אוהבים אותן ולפעמים פחות. השתפרנו בצורה שרציתי שנשתפר, יש לנו עוד את חצי גמר הגביע ועל זה צריך לחשוב. העונה עוד לא נגמרה".

כשנשאל לגבי העונה הבאה, השיב הספרדי: "מבחינתי, לפני החתמת שחקנים לעונה הבאה, הכי חשוב שאלה שכאן יהיו עם מנטליות של ווינרים, ואני מאמין שעכשיו זה קורה. יש לנו עכשיו משחק שאנחנו צריכים להראות שהשתפרנו ויותר יציבים. אנחנו צריכים לנצל את הזדמנויות ההבקעה שלנו שלנו נגד אשדוד ולדעת שהם יודעים לצאת למתפרצות מסוכנות.

מאמן מכבי תל אביב, אייטור קראנקה. שלומי גבאי
מאמן מכבי תל אביב, אייטור קראנקה/שלומי גבאי

קראנקה המשיך: "הצעד הראשון בהבאת שחקנים הוא להכיר את הסגל הקיים, במנטליות שלי אני מסתכל קדימה על העתיד. חשוב שיהיה פה סגל ישראלי חזק, שחקנים יודעים שלשחק עבור מכבי תל אביב זה דבר גדול".

בנוגע לביקורות כלפיו, השיב מאמן הצהובים: "באתי להצליח, אני לא קורא דברים ברשתות החברתיות, אלה דברים שצריך להזהר מהם. אני כאן כדי להיאבק על ניצחונות ולכבוש כמה שיותר, לשחק כדורגל טוב ולתקוף הכי הרבה שאפשר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי תל אביב דן גלזר. אריאל שלום
מרגיש טוב יותר תחת קראנקה. גלזר/אריאל שלום

דן גלזר סיפר בהמשך לניצחון על הפועל באר שבע: "התחושות טובות, תמיד כיף לנצח, במיוחד בטרנר שלא עשינו את זה שם הרבה זמן. מה השתנה לאחרונה? הגיע אלינו מאמן חדש באזור ינואר, לוקח מעט זמן להכיר במאה אחוז ומתחילת הפלייאוף אנחנו מציגים כדורגל טוב. אנחנו מתקנים את מה שצריך, הוא נותן לנו המון ביטחון ואנחנו שמחים להיראות יותר טוב ולצבור נקודות".

הקשר התייחס לכך שמכבי תל אביב לא במרוץ האליפות: "מבחינת צבירת נקודות, העונה היא פספוס עד כה. היינו צריכים לקחת יותר נקודות, מעדנו במשחק שלא היה צריך. אבל במשחקים האלה הצגנו כדורגל טוב, נכון שהייתה תקופה פחות טובה, אבל יש כאן קבוצה טובה וכשיש לנו ביטחון - אנחנו מראים את זה. מקווה שנסיים את העונה הכי טוב שאפשר, ובעזרת השם נזכה בתואר".

כשנשאל האם היה רוצה שקראנקה ימשיך, ענה גלזר: "יש לו חוזה, ככה שאני לא חושב שיש כאן סימן שאלה. המועדון יחליט מה שיחליט, אני אישית נהנה כרגע וחושב שהקבוצה מציגה כדורגל טוב לאחרונה, מקווה שנמשיך עד סוף העונה וננצח כמה שיותר משחקים. יש לנו מטרה חשובה מאוד שזה הגביע, גם בליגה אין לדעת מה יהיה ונבוא לכל משחק במטרה לנצח".

יונתן כהן, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קיבל גיבוי. יונתן כהן/ברני ארדוב

"חוסר הסבלנות מצד הקהל כלפיו: "לכל ספורטאי שיש לו קריירה של הרבה שנים יש תקופות טובות ופחות טובות. זו שנה חמישית שלי כשחקן סגל במכבי תל אביב, חוויתי רגעים מדהימים. נכון שהשנה הלך פחות לקבוצה ולי אישית, אני בטוח שרוב הקהל אוהב אותי. יש קומץ קטן ששרק בתקופה הפחות טובות, אבל הקהל קונה כרטיס ורוצה ליהנות כמו שאנחנו השחקנים רוצים לנצח בכל משחק. הם מונעים מאמוציות וזה בסדר. אני בטוח שאלה ששורקים יהיו הראשונים להרים אותי כשנזכה בתואר. לא יודע אם זה רגע טראומתי, אני לא לוקח דברים רחוק לטובה או לרעה. אני יכול להגיד לטובת המאמן שהוא דיבר איתי אחרי המשחק ונתן לי גב. הקהל יכול למחות, לא לוקח את זה אישית. אני עושה הכל כדי שמכבי תל אביב תצליח".

על התקופה הפחות טובה של יונתן כהן: "הוא לא שכח לשחק כדורגל אפילו לרגע אחד, אם הייתם רואים את האימונים שלנו, הייתם רואים שהוא מתאמן הכי טוב שיש, גם אם יש אנשים שלא חושבים ככה כי הוא מופנם. הוא רוצה לחזור לעצמו כמה שיותר מהר, בוער בו להצליח ומהר מאוד אנשים יאכלו את הכובע ויגלו שהוא עדיין יונתן כהן. הוא צריך גול אחד שיחזיר לו את הביטחון, אני בטוח שזה יקרה מהר".

לאחר מכן הקבוצה ערכה אימון נוסף לקראת המשחק בשבת, בו נטל חלק הבלם עידן נחמיאס - אימון ראשון שלו מאז שנפצע קשה בברכו לפני כארבעה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully