וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות איומים ברשת: בתו של דרוזן פונתה מהאולם בליווי אבטחה

ב-NBA התריעו בפני שיקגו על איומים כלפי דיאר בת ה-9, שצרחה בכל זריקת עונשין והפריעה לשחקני טורונטו בניצחון אביה

אנדרו וויגינס מתאמן לקראת החזרה לסגל גולדן סטייט בפלייאוף/מתוך יוטיוב

שיקגו בולס סיימה הלילה (בין שישי לשבת) את עונת ה-NBA בתחושת האכזבה כשהודחה בידי מיאמי היט ופספסה את הכרטיס האחרון לפלייאוף במזרח. הקבוצה מעיר הרוחות הגיעה למשחק המכריע בזכות ניצחון חוץ על טורונטו במשחק בין המדורגת 9 ו-10, בו גנבה את ההצגה לא אחרת מאשר בתו של כוכב הבולס דמאר דרוזן.

בכל זריקת עונשין של טורונטו, שחררה דיאר בת ה-9 צרחה שאי אפשר היה לפספס והדבר בהחלט השפיע על הקנדים שנעצרו על 18 מ-36 מהעונשין בהפסד שהוביל להדחתם. דיאר הפכה מיידית לתופעה ויראלית ברשתות החברתיות וזכתה לתגובות מחמיאות, אך לרשתות החברתיות גם צד שלילי שנחשף גם במקרה הנוכחי.

דמאר דרוזן, שחקן שיקגו בולס. רויטרס
איומים על בתו. דרוזן/רויטרס

עוד ב-NBA

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הצרחות במהלך המשחק הפריעו לאוהדי טורונטו רבים, עוד לפני שגילו כי מי שצעקה הייתה הבת של שחקן שיקגו בהווה ואחד מהשחקנים הגדולים בתולדות טורונטו. עם סיום המשחק מה-NBA התריעו בפני הבולס כי דרוזן הצעירה קיבלה איומים ברשתות החברתיות בעקבות אירועי המשחק, ובעקבות כך הצמידו לה ליווי אבטחתי עד לאביה שהמשיך יחד איתה לאוטובוס של הקבוצה.

דרוזן האב נדרש לסוגייה וניסה להפחית את רמת המתח סביב האירוע: "כל עוד היא שם עם אבא שלה, אני לא מודאג משום דבר שקורה. זה היה אמצעי זהירות ואני מעריך את זה".

כבר אחרי המשחק נגד טורונטו דרוזן אמר כי לא יאפשר לבתו לפספס יום נוסף של בית ספר כדי להגיע למשחק מול ההיט, ובתו אכן לא נכחה הלילה במשחק בפלורידה. עם זאת, הקמע של מיאמי כבר הגיע מוכן עם שלט עליו היו כתוב ש"אסור לצרוח". לשמחתו גם הצרחות לא חזרו על עצמן, וגם מיאמי הבטיחה את מקומה בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully