וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יחייך הפעם? יוקיץ', אמביד ויאניס המועמדים הסופיים ל-MVP

ב-NBA הכריזו על המועמדים לתארים האישיים של העונה הסדירה, שלושת הפייבוריטים מרכיבים את הרשימה הסופית. מי המועמדים בפרסים האחרים?

אנדרו וויגינס מתאמן לקראת החזרה לסגל גולדן סטייט בפלייאוף/מתוך יוטיוב

רגע לפני שהפלייאוף יוצא הערב (שבת) לדרך, ב-NBA פרסמו את רשימת המועמדים הסופית לתארים האישיים השונים, כאשר ההכרזה על הזוכים תגיע רק לאחר סיום העונה. בפרס הנחשק מכולם, ה-MVP, הוכרז כצפוי כי שלושת המועמדים הסופיים הם ניקולה יוקיץ', ג'ואל אמביד ויאניס אנטטוקומפו.

סנטר דנבר שואף לזכות בפעם השלישית ברציפות ולהפוך לראשון מאז לארי בירד שעושה זאת, הקמרוני מפילדלפיה מקווה סוף סוף לזכות בפעם הראשונה, בעוד עבור היווני, בדומה לסרבי, תהיה זו גם כן זכייה שלישית וראשונה מאז 2020.

כל הפרסים, כל המועמדים

פרט ל-MVP, קרב צמוד במיוחד מצפה גם בקרב על תואר השחקן המשתפר בין ג'יילן בראנסון (ניו יורק), שיי גילג'וס אלכסנדר (אוקלהומה סיטי) ולאורי מרקאנן (יוטה) וגם במאבק על תואר שחקן ההגנה של העונה בין ג'ארן ג'קסון ג'וניור (ממפיס), ברוק לופז (מילווקי) ואבן מובלי (קליבלנד).

לעומת זאת, בתארים הנוספים יש פייבוריט מובהק ומועמד מוביל לזכייה. בתואר מאמן השנה צפוי לגבור מייק בראון מסקרמנטו על ג'ו מאזולה מבוסטון ומייק דייגנולט מאוקלהומה סיטי לאחר שהוביל את הקינגס לפלייאוף ראשון אחרי 17 שנה, בעוד פאולו באנקרו מאורלנדו שנבחר ראשון בדראפט ודי עמד בציפיות אמור להיבחר לרוקי העונה לפני ווקר קסלר (יוטה) וג'יילן וויליאמס (אוקלהומה סיטי). בתואר השחקן השישי צפוי לזכות מלקולם ברוגדון מבוסטון ובכך להקדים את בובי פורטיס ממילווקי ואת עמנואל קוויקלי מהניקס.

ב-NBA החליטו לחלק השנה תואר אישי נוסף - שחקן הקלאץ' של העונה - על השחקן שהצטיין יותר מכולם ברגעי ההכרעה במשחקים. המועמד המוביל לזכייה הוא דיארון פוקס מסקרמנטו, כאשר המועמדים הנוספים. הם ג'ימי באטלר ממיאמי ודמאר דרוזן משיקגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully