וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי בפלייאוף עם ניצחון על שיקגו, מינסוטה הביסה את הת'אנדר ועלתה

סגנית אלופת המזרח רצה 1:15 בדקות הסיום בדרך ל-91:102, גובר חזר והצטיין לצד טאונס ב-95:120 של הוולבס על אוקלהומה סיטי. מילווקי מחכה להיט בסיבוב הראשון, הזאבים מול דנבר

אנדרו וויגינס מתאמן לקראת החזרה לסגל גולדן סטייט בפלייאוף/מתוך יוטיוב

שיקגו בולס ואוקלהומה סיטי ת'אנדר חלמו להפוך הלילה (בין שישי לשבת) לראשונות שעולות לפלייאוף דרך טורניר הפלייאין לאחר שסיימו את במקום ה-10 בעונה הסדירה, אך נכנעו בחוץ למיאמי ומינסוטה, ששמרו על הבית והבטיחו את מקומן בפלייאוף. סגנית אלופת המזרח שרדה עם ריצה מאוחרת בדרך ל-91:102 על הבולס ותפגוש בסיבוב הראשון את מילווקי, הוולבס יפגשו את דנבר לאחר שהביסו 95:120 את הת'אנדר.

ג'ימי באטלר, שחקן מיאמי היט. Bryan Cereijo, GettyImages
יאניס מחכה לו. באטלר/GettyImages, Bryan Cereijo

מיאמי - שיקגו 91:102

סגנית אלופת המזרח כבר ראתה כיצד העונה שלה מסתיימת ככישלון עם הדחה עוד לפני הפלייאוף, אך ריצת 1:15 עד לסיום המשחק עשתה את ההבדל בדרך למפגש לא פשוט מול הקבוצה שסיימה את העונה הסדירה במאזן הכי טוב - מילווקי באקס.

ההיט הובילו בעשר נקודות ברבע השלישי, אך הבולס שחיפשו ניצחון חוץ שני רצוף בפלייאין לא אמרו נואש ותוך דקות בודדות זאק לאבין העלה אותם ליתרון. דמאר דרוזן, הפעם ללא בתו ביציעים, העלה ליתרון 75:81 וקובי ווייט קבע 87:90 שלוש דקות לסיום, אך מאותו הרגע הייתה רק קבוצה אחת על המגרש.

השלשה השביעית במשחק של מקס שטרוס קבעה 91:96 דקה ורבע לסיום, ומשם חבריו סגרו סיפור מקו העונשין בדרך לניצחון הקריטי. שטרוס וג'ימי באטלר הובילו את ההיט עם 31 נקודות כ"א, כאשר באם אדבאיו מתקרב לדאבל דאבל עם 8 נקודות בלבד לצד 17 ריבאונדים. 26 הנקודות של דרוזן לא הספיקו לבולס, שלמרות הניצחון היפה בטורונטו חותמים עונה מאכזבת מבחינתם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שחקן מינסוטה טימברוולבס קארל אנתוני טאונס עם קייל אנדרסון. David Berding, GettyImages
כעת מצפה לו קרב בצבע מול יוקיץ'. טאונס/GettyImages, David Berding

מינסוטה - אוקלהומה סיטי 95:120

ההפסד בהארכה ללייקרס שלח את הוולבס למשחק ביתי אחד על כל הקופה, בו הם עמדו בלחץ והדיחו את הת'אנדר הצעירים בדרך להופעה שנייה ברציפות בפלייאוף. רודי גובר חזר מהשעייה של משחק אחד בעקבות תקרית האגרוף וסייע לזאבים לעלות ליתרון 10 בהפסקה, אך מה שעשה את ההבדל בסופו של דבר היה הריצה המדהימה בין הרבע השלישי לרביעי - שעמדה על 18:39 והגדילה את היתרון ל-80:109 בלתי מחיק. האורחת המובסת העלתה את המחליפים לדקות הסיום והרימה ידיים, ובכך חתמה עונה מאוד מרשימה בטעם חמוץ.

קארל אנתוני טאונס הוביל עם 28 ו-11 ריבאונדים, כאשר שותפו בצבע רודי גובר בלט גם הוא עם דאבל דאבל של 21 נקודות ו-10 ריבאונדים, רגע לפני שלשניים מצפה קרב עיקש מול ניקולה יוקיץ' ודנבר בסיבוב הראשון. אנתוני אדוארדס התאושש ממשחק הנפל מול הלייקרס עם 19 נקודות ו-10 ריבאונדים, את הת'אנדר המאוכזבים הוביל שיי גילג'וס אלכסנדר עם 22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully